راه اندازی "خانه پیشگیری از آسیب های اجتماعی" در شیراز

شیراز (پانا) - رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس، از راه اندازی و گشایش" خانه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی " ویژه دانش آموزان و والدین در آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز همزمان با هفته پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد .

کد مطلب: ۸۷۲۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی "خانه پیشگیری از آسیب های اجتماعی" در شیراز

لیلا نورافشان گفت: در خانه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی ، فعالیت های مختلفی همچون آموزش مهارت های زندگی ، نمایش فیلم با موضوعات پیشگیری از رفتارهای پر خطر ، فعالیت های هنری ، ورزشی و پیشگیری از خشونت انجام می شود.

او افزود: در این مراکز علاوه بر وجود کتابخانه تخصصی مرتبط با حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی وسالن اجتماعات ویژه نمایش تئاتر، توزیع کتابچه و بروشورهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تحت عنوان (ببر ، بخون ، هدیه بده ) و فعالیت های مداخله ای توسط مشاوران نیز ارائه می شود ،

به گفته ی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس، نمایشگاه ثابت پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی برای بازدید و آموزش دانش آموزان به عنوان یکی از اهداف عمده تشکیل خانه پیشگیری است.

در خانه پیشگیری بازی های گروهی برای خانواده ها "تحت عنوان خانواده پویا " تهیه شده است و این فرصتی خواهد بود تا والدین در کنار نوجوانان و کودکان به فعالیت های جذاب بپردازند و در حین بازی مواردی را به آنها آموزش دهند.

نمایشگاه ثابت پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در ادارات آموزش و پرورش اقلید ، داراب و نی ریز و به منظور استفاده ادارات همجواردر حال برنامه ریزی می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار