جزئیات پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی اعلام شد

تهران (پانا)‌ - دستورالعمل پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد کارآفرینی ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در سال تحصیلی 98-1397 ابلاغ شد.

کد مطلب: ۸۷۲۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی اعلام شد

جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه است که به آنها کمک می‌کند دانش و فناوری را با زندگی و فرهنگ جامعه خود مرتبط کنند، این جشنواره میل یادگیری و راه و روش یادگیری را به دانش‌آموزان می‌آموزد.

ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش‌آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌اموزان و کمک به فرآیند هدایت تحصیلی آنها و ایجاد زمینه مناسب برای اجرای مطلوب برنامه‌های درسی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

همه دانش‌آموزان مدارس دوره اول متوسطه اعم از دولتی و غیردولتی می‌توانند با ورود به پورتال همگام به نشانی hamgam.medu.ir تا 10 بهمن امسال در جشنواره نوجوان خوارزمی ثبت‌نام کنند.

محورهای جشنواره نوجوان خوارزمی به شرح زیر است:

تقویم اجرایی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی:

همه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه و مدیران مدارس، ادارات آموزش و پرورش استان‌ها برای اطلاع از فرآیند اجرایی جشنواره، شرح وظایف، شرایط شرکت در جشنواره و محورهای شش‌گانه آن می‌توانند دستورالعمل پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی را مطالعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار