رئیس دانشگاه شهیدرجایی خبر داد:

دفتر ارتباط با مدرسه در دانشگاه شهیدرجایی راه‌اندازی می‌شود

عظمتی: امر مهم آموزش صلاحیت‌های معلمی نباید در حاشیه قرار گیرد

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی بر بازنگری در درس‌های صلاحیت‌های معلمی متناسب با نیازهای روز تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۲۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دفتر ارتباط با مدرسه در دانشگاه شهیدرجایی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، نشست صاحب‌نظران علم تعلیم و تربیت و اعضای گروه آموزشی علوم تربیتی با حضور رئیس دانشگاه و با محوریت موضوع دروس صلاحیت‌های معلمی روز گذشته در این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه شهدرجایی در این نشست گفت: «امر مهم آموزش صلاحیت‌های معلمی نباید در حاشیه قرار بگیرد.»

حمیدرضا عظمتی افزود: «استادان گروه علوم تربیتی این دانشگاه از توانمندی‌ها و ظرفیت بالایی برخوردارند و باید در دروس صلاحیت‌های معلمی متناسب با نیازهای روز بازنگری انجام شود.

او گفت: «ماموریت اصلی و اول گروه علوم تربیتی رفع نیازهای دروس صلاحیت‌های معلمی دانشجویان است و در کنار آن گروه می‌تواند در رشته‌های تخصصی پذیرش دانشجو داشته باشد.»

راه‌اندازی دفتر ارتباط با مدرسه در دانشکده علوم انسانی، تبیین جایگاه ویژه علوم تربیتی در دانشگاه و وزارت آموزش و پرورش و جامعه، تعیین سهم گروه علوم تربیتی از طرح‌های پژوهشی وزارت آموزش و پرورش، جذب هیات علمی دانشکده متناسب با نیازها، استفاده از ظرفیت انجمن‌های علمی دانشکده، توسعه دانشکده علوم انسانی در حوزه آموزش، هویت‌سازی و توانمندسازی اعضای گروه علوم تربیتی و مشارکت حداکثری همه اعضای گروه در تدوین و اجرای دروس صلاحیت‌های معلم از مهمترین مواردی بود که رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در این جلسه بر انجام آنها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار