جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش پرورش بیجار برگزار شد

بیجار(پانا) - جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش پرورش بیجار با حضور معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان ، امام جمعه و سایر مسئولین ادارات برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش پرورش بیجار برگزار شد

در ابتدای این جلسه غلامرضا جعفری مدیر اداره آموزش و پرورش بیجار ضمن عرض خیر مقدم گزارشی در رابطه با فعالیتهای انجام شده در حوزه قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش بیجار ارائه داد.

سپس اعضای حاضر در جلسه به بیان پاره ای از مشکلات و دیدگاه ها در حوزه فعالیتهای قرآنی و نماز پرداخته و با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه حجت اله نریمانی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کردستان ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به مسائل نماز و قرآن دانش آموزان در مدارس گفت: یکی از نقش های کلیدی آموزش و پرورش اشاعه فرهنگ قرآن در بین دانش آموزان است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع قرآنی و ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان ادامه داد: 19 برنامه در حوزه قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش در حال اجرا است از جمله؛ برگزاری محافل انس با قرآن و آموزش قرآن کریم در مدارس و دارالقرآن ها ، ترویج اقامه نماز و قرآن از طریق برگزاری مسابقات معارف اسلامی ، برنامه حفظ جزء 30 قرآن با عنوان طرح نور و برگزاری مراسم های ویژه ایام مذهبی و دینی.

در ادامه نریمانی از برگزاری دوره تربیت و آموزش مربی قرآن ویژه دوره ابتدایی برای همکاران فرهنگی خبر داد و گفت: این دوره ها با هدف آموزش و توانمند سازی همکاران فرهنگی دوره ابتدایی برای مربی گری قرآن کریم برگزار می شود و امید است باعث ایجاد انگیزه در میان دانش آموزان و جذب حداکثری آنها شود.

گفتنی است: در پایان این جلسه دارالقرآن معراج آموزش و پرورش بیجار مورد بازدید معاون پرورشی اداره کل و هیئت همراه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار