فرماندار فریمان در نشست صمیمی تشکلات دانش آموزی :

هوش جوانان و دانش آموزان ایران در عناوین مختلف یک ظرفیت وسرمایه است

فریمان، (پانا) - فرماندار فریمان بر ادامه این گونه جلسات و نشست ها در جهت بیان مطالب و پیشنهادات دانش آموزان بدون واسطه تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

عباسعلی صفایی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ضمن تقدیر و وتشکر ازبرنامه ریزی خوب این جلسه وحضور بین نمایندگان تشکلات دانش آموزی شهرستان خاطر نشان کرد: نشست صمیمی با شما دانش آموز با انگیزه وپرتلاش این فرصت را فراهم کرده تا بتوانید مطالب و سخنان خود را بدون واسطه بیان کنید و نسبت به امور شهرستان خود احساس مسئولیت نمایید و این گونه جلسات باید بصورت ماهانه و نزدیک وبصورت محاوره ای با شما انجام گیرد وبرنامه ریزی شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش در ادامه دانش آموزان فریمان را باهوش و با استعداد دانست و افزود: قشر جوان و تحصیلکرده و دانش آموزان ما دارای یک ظرفیت و یک سرمایه ای عظیم و مثبتی هستند که میتواند در آینده و برای انقلاب نقش آفرینی کنند و وظیفه اصلی این جوانان داشتن آگاهی های لازم در موراد مختلف است تا فریب ظواهر دنیای دشمنان داخلی و بیرونی را نخورند.

وی سپس دوران تحصیلی این دانش آموزان را غنیمت برشمرد و گفت: قدر این دوران را بدانید که طلایی ترین دوران زندگی شمابا دوستان و هم کلاسی های شماست و بهترین زمان برای درس خواندن وترقی مراتب بالاتراست.

وی در این جلسه ضمن گوش دادن به سوالات دانش آموزان توفیقات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را برای دانش آموزان بیان کرد و به سوالات دانش آموزان پاسخ داد.

در ادامه علی محمد یونسی رئیس سازمان دانش خراسان رضوی ضمن تشکر از فرماندار و مدیرآموزش و پرورش در جهت برگزاری این جلسه ارزشمند اظهار داشت: فقط به پاس قدردانی از فرماندار شهرستان و مدیرآموزش و پرورش و همچنین دانش آموزان عضو تشکلات دانش آموزی بر خود لازم دانستم در این جلسه شرکت کنم و به سخنان دانش آموزان گوش دهم و از زحمات خالصانه جوانان شاداب و پرنشاط قدردانی کنم.

احمد برزخی فریمانی، مدیرآموزش و پرورش ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از قبول فرماندار در برگزاری این جلسه بیان کرد: در این جلسه نمایندگان تشکلات دانش آموزی شورای دانش آموزی که تبلور عینی برگزاری انتخابات در کشور است، سازمان دانش آموزی که تشکلات بانشاط و بامفهوم و اجتماعی و..است و همچنین اتحادیه انجمن های اسلامی که یکی از ریشه دارترین تشکلات و امین است و هلال احمر که یکی از تشکلات مشارکت پذیر و داوطلبانه و بسیج دانش آموزی که ذائقه انقلاب و دفاع مقدس است حضور دارند.

وی گفت: همه تشکلات در مشارکت ها و برنامه های آموزش و پرورش نقش فعال وپررنگی دارند وبا تنوع سلیقه وفکر دانش آموزان در جهت ترقی فعالیت های آموزش و پرورش و جامعه خود نقش آفرینی می کنند.وهرتشکل با فعالیت مثبت وسازنده خود در نقش وتقویت جایگاه خود تلاش می کند.

در این مراسم تعدادی از دانش آموزان به نمایندگی سوالات خود را مطرح کرذند وفرماندار ورئیس سازمان دانش آموزی پاسخگو بودند و در نهایت با حضور نماینده پیشتازان مراسم تحلیف فرماندار توسط رئیس سازمان دانش آموزی استان صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار