استاندار زنجان: مدیران پاک‌دست، منابع مالی را با اولویت هزینه می کنند

زنجان (پانا) - استاندار زنجان در بیان ویژگی های مورد انتظار خود از مدیران استان تاکید کرد: انتظار دارم مدیرانم پاک‌دست باشند یعنی بتوانند منابع مالی را در وظایف محوله به درستی و با در نظر گرفتن اولویت‌ها هزینه کنند.

کد مطلب: ۸۷۲۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار زنجان: مدیران پاک‌دست، منابع مالی را با اولویت هزینه می کنند

فتح‌اله حقیقی در نشست با معاونان استانداری و مدیران ستادی استان، به بیان انتظارات و دیدگاه های خود از حوزه مدیریتی پرداخت و گفت: قطعا از بانوان و جوانان متخصص در پُست های مدیریتی استان استفاده خواهم کرد.
وی با تاکید بر اینکه مدیران نباید افکار و علایق سیاسی خود را در مسئولیت های اجرایی خود دخالت دهند، ادامه داد: مدیرانم باید امین، صادق، وفادار به دولت و نظام جمهوری اسلامی و در حوزه مسئولیتی خودشان مجرب و باسواد باشند.
مقام عالی استان در برشماری عقاید و انتظارات اداری خود از مجموعه مدیریتی استان نیز اظهار کرد: تدوین نقشه راه دقیق در هر حوزه، با شاخص های دقیق و قابل اندازه گیری را از مدیران استان انتظار دارم تا بتوان خروجی مناسبی از جلسات و خدمات انجام شده را بصورت ملموس به مردم ارائه نمود.
استاندار زنجان در سخنان خود از تشکیل کارگروه رصد نارضایتی اجتماعی ذیل شورای تامین استان خبر داد و گفت: در این کارگروه مدیرانی کم‌کار و مسئولینی که چابکی لازم را ندارند باید پاسخگو باشند.
نماینده عالی دولت در استان بر داشتن نظم و کیفیت و خروجی مناسب در تمامی جلسات اداری تاکید کرد و افزود: معاون سیاسی با فرمانداران و سایر معاونین باید با مدیران ستادی و مدیران دستگاه های اجرایی جلسات مشترکی برگزار کنند تا موارد مهم استان در راستای توسعه را با قوت به پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار