ماسک های واقعی در ژاپن وارد بازار شد

تهران (پانا) - ژاپنی ها یک بار دیگر با ساخت ماسک های مصنوعی که شباهت بسیار فراوانی با چهره های واقعی افراد دارد، توجه جهان را به خود جلب کردند.

کد مطلب: ۸۷۲۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ماسک های واقعی در ژاپن وارد بازار شد

به گزارش ایرنا ژاپن تودی روز سه شنبه گزارش کرد تصاویر منتشره از این ماسک های صورت که در یک روستا در ژاپن ساخته شده بسیارخیره کننده و جذاب است و ماسک ها آنقدر طبیعی ساخته شده که تمایز آن از چهره واقعی سخت است.

بسیاری از شرکت های فنی پیشرفته و حتی کارخانه های خودروسازی و بخش های تولیدی در ژاپن به دنبال استفاده از این ماسک ها و دستیابی به این فناوری هستند و تقاضا برای آن بسرعت در حال افزایش است.

این ماسک ها که به صورت واقعی شهرت پیدا کرده اند و از آنها با عنوان صورتک های واقعگرایانه نیز نام برده می شود قیمتی در حدود 300 هزار ین دارد.

جالبتر اینکه نه فقط شرکت های تفریحی و سرگرمی در ژاپن بلکه شماری از کشورهای دیگر دنیا نیز به دنبال خرید این صورتک های واقعی هستند.

'اوسامو کیتاگاوا' از یک روستای کوچک در ژاپن توانسته است با استفاده از دستگاه های چاپگر تولیدی چنین اختراع خیره کننده ای داشته باشد که بنوعی معجزه ای در عرصه ساخت چنین صورتک هایی در دنیا به حساب می آید.

این تولید کننده 60 ساله که در منطقه شیگا در ژاپن فعال است می گوید نزدیک به دو سال زمان صرف شده است تا فناوری سه بعدی صورتک ها را تکمیل کرد و ماسکی مانند یک چهره واقعی روانه بازار کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز فروش شرکت بسرعت در حال افزایش است گفت ماسک ها آنقدر واقعی است که می تواند باعث تهدیدهای امنیتی شود.

به گفته وی یکی از شروط فروش این ماسک ها این است که نباید از آنها سوء استفاده شود هرچند امکان چنین چالش های امنیتی نیز وجود دارد.

قرار شده است این تولید کننده در آینده از مواد بسیار نرمتری مانند سیلیکون برای ساخت صورتک های 100 درصد واقعی استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار