مدیرکل آموزش و پرورش تهران: توجیه وتبیین سند تحول بنیادین یکی ازمهم ترین اسباب اجرایی شدن سند است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش تهران با تاکید بر تامین منابع مالی به منظور اجرای سند تصریح کرد: دوستان مربوط به حوزه بودجه باید توجه داشته باشند که اجرای سند تحول بودجه خاص خودش را می خواهد و بخشی از زیرنظام هایش نیازمند میلیاردها تومان اعتبار است .

کد مطلب: ۸۷۲۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش تهران: توجیه وتبیین سند تحول بنیادین یکی ازمهم ترین اسباب اجرایی شدن سند است

همایش روسا و کارشناس مسئولان فناوری ادارات سنجش استان‌های سراسر کشور به منظور تحقق سند تحول بنیادین صبح امروز با حضور عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه و رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش تهران ، لونی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ ، صبح امروز درسالن محراب منطقه 11 برگزار شد .

در این مراسم فولادوند با اشاره به اینکه اجرای طرح‌ها و پروژه ها مقدماتی دارند که برای پیشبرد آنها نیازمند توجه است، اظهار کرد: توجیه و تبیین سند تحول بنیادین یکی از مهم ترین اسباب اجرایی شدن سند است و مجریان باید به توجیهات وجود سند استحضار پیدا کنند؛ برای جمعیت هدف باید سند را در بند ، بند آن تبیین کرد تا در راستای اجرا، گام های مؤثر برداشته شود که خوشبختانه این کار در حال اجراست وباید بیشتر تلاش کنیم .
مدیرکل آموزش و پرورش تهران با تاکید بر تامین منابع مالی به منظور اجرای سند تصریح کرد: دوستان مربوط به حوزه بودجه باید توجه داشته باشند که اجرای سند تحول بودجه خاص خودش را می خواهد و بخشی از زیرنظام هایش نیازمند میلیاردها تومان اعتبار است .
فولادوند بیان کرد: تلاش کنیم اگر می خواهیم سند اجرایی شود، بودجه ویژه ای به آموزش و پرورش اختصاص یابد زیرا مسائل مالی که بر اجرا اولویت دارد اهمیت بیشتری دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار