سرپرست استانداری سمنان: یکی از اهداف جشن 40 سالگی انقلاب باید آگاه سازی عموم مردم درباره نظام و انقلاب باشد

سمنان (پانا) - سرپرست استانداری سمنان، با اشاره به تلاش‌های دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در آستانه 40 سالگی انقلاب که از آن به‌عنوان سال پختگی و کمال انقلاب یاد می‌شود، افزود: باید اقدامات و تلاش‌ها برای تبیین هر چه بهتر دستاوردهای انقلاب به‌گونه‌ای باشد تا به بهترین نحو پاسخگوی توطئه‌های سلطه‌طلبان باشیم.

کد مطلب: ۸۷۲۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست استانداری سمنان: یکی از اهداف جشن 40 سالگی انقلاب باید آگاه سازی عموم مردم درباره نظام و انقلاب باشد

سعید ناجی، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان، با عنوان این مطلب که جامعه هدف ما برای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی عموماً داخلی است، اظهار داشت: بخشی که باید فعالیت‌ها و اقدامات و نتایج را ببینند و بشنوند، مردم هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است و از برگزاری این جشن ها دشمن به ستوه می آید، اظهارداشت: باید مبنای هدف‌گذاری‌ها، ایجاد امید و امیدافزایی بین قاطبه مردم باشد و این اصل باید به‌عنوان یک هدف مستمر پیگیر شود؛ چراکه این امر، مسیر را روشن‌تر می‌کند.

سرپرست استانداری سمنان پاسخگویی به‌منظور اقناع جامعه و نسل جوان را امری ضروری دانست و افزود: اکتفا به بزرگداشت و جشن کفایت نمی‌کند؛ بلکه در کنار برگزاری آیین‌های نکوداشت باید به پرسش‌های مردم پاسخ دهیم.

ناجی با اشاره به اینکه باید تغییرات ایجادشده در ساختار امنیتی و حوزه‌های انتظامی و نگاه حاکم‌شده در راستای استقرار امنیت به جامعه منتقل و به‌درستی تبیین شود، ادامه داد: باید در گفته‌ها و بیانات به‌گونه‌ای عمل کنیم که با نظام غیرآرمانی مواجه نیستیم؛ بیان‌کننده نظام آرمانی باشیم که اهداف و برنامه‌هایی را از ابتدا تاکنون به‌منظور سعادت بشری و تعالی و ارتقای انسانی جامعه را هدف‌گذاری کرده است.

سرپرست استانداری سمنان، در کنار برجسته کردن اقدامات و دستاوردها، تبیین و تشریح حرکت در مسیر جاودانگی و تعالی کشور و رسیدن به جایگاه قدرتمندانه‌ای که برابر استکبار و زیاده‌خواهی ایستادگی کرده را نیز امری ضروری دانست.

به گزارش پانا، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب استان سمنان با رویکرد برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های تبیینی و آیینی در این ایام با حضور اعضای کارگروه 14 گانه به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار