چهار مجرم فراری درآبدانان ایلام دستگیر شدند

آبدانان، ایلام (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ازدستگیری چهار نفر از مجرمان حرفه ای و فراری در راستای طرح قرارگاه جهادی جلب، در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۲۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
چهار مجرم فراری درآبدانان ایلام دستگیر شدند

محمدسلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح قرارگاه جهادی جلب و اجرای احکام قضائی صادره ، ماموران این فرماندهی دستگیری مجرمان حرفه ای و متواری سابقه دار،را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در اجرای این طرح، تعداد4 نفرازمجرمان فراری باتلاش بی وقفه پلیس ،دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ سلیمی زاد یادآور شد: یکی از اقدامات مناسب جهت بازگرداندن احساس امنیت به جامعه، برخورد سریع و قاطع با مجرمان است به نحوی که عموم شهروندان به این باور برسند که مجرم قطعاً دستگیر و تحویل مراجع قضائی خواهدشد.
وی ادامه داد: این فرماندهی با اهتمام لازم و تلاش مضاعف دراسرع وقت نسبت به شناسایی محل اختفاء و دستگیری مجرمان فراری اقدام خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان درادامه بیان داشت: مشارکت عمومی ناشی از احساس مسئولیت عموم آحاد جامعه در قبال پدیده‌های مجرمانه و آسیب‌های اجتماعی گوناگون، که بنا به طبع آسیب از هر جامعه به جامعه دیگر متغییر و منعطف است، امری است که اهمیت و جایگاه آن می‌بایست در جامعه نهادینه شود.
این فرمانده انتظامی تصریح کرد:نیروی انتظامی به عنوان بازوی اجرای فرایند دستگیری مجرمان متواری ،نیازمند یاری جامعه است و این همیاری مستلزم آگاهی رسانی به عموم و ایجاد اعتماد عمومی به کارگزاران عدالت کیفری است.
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در خاتمه عنوان کرد : از شهروندان عزیز خواهشمندیم که در جهت انجام رسالت اجتماعی خویش در فرایند دستگیری مجرمان و موفقیت سریع در این وادی ، با مراجع انتظامی در جهت شناسایی آخرین محل اختفای این مجرمان همکاری لازم را داشته باشند و هرگونه اخبار درخصوص اختفای آنان را به پلیس 110یامراجع انتظامی اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار