معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد: تلاش دولت و مجلس برای جذب نیروی پرستاری

تهران (پانا) - معاون پرستاری وزارت بهداشت از تلاش دولت و مجلس برای جذب نیروی پرستاری در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۲۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد: تلاش دولت و مجلس برای جذب نیروی پرستاری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، مریم حضرتی در بخشی از بازدید خود از بخش‌های بیمارستان کنگان گفت: تلاش می‌کنیم تا خدمات خود را در این مرکز درمان افزایش دهیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت:‌ با کمک دولت و مجلس برای جذب نیروی گروه پرستاری تا افق ١٤٠٤ در حال برنامه‌ریزی هستیم. برای جذب نیروی پرستار در قالب استخدامی و افزایش سهمیه نیروی طرحی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان نیز موافقیم و در روزهای آینده این موضوع را از طریق وزارتخانه دنبال خواهیم کرد.

او همچنین به منظور استخدام 22 کمک پرستار برای بیمارستان کنگان نیز قول مساعد داد.

همچنین حسن حیدری، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در ادامه این بازدید با ارائه گزارشی از وضع کنونی این مرکز درمانی اظهار کرد: ما طی چند سال اخیر شاهد رشد و توسعه بسیار خوبی در بیمارستان کنگان بوده‌ایم که از آن جمله می‌توان به ایجاد ساختمان الحاقی با بیش از 3000 هزار متر مربع، ایجاد ان آی سی یو، ام آر آی، افزیش سه برابری پزشکان متخصص، افزایش تعداد تخت‌های این بیمارستان از 96 به 192 تخت فعال (طبق مصوبه وزارت بهداشت)، ایجاد اتاق جراحی مغز و ستون فقرات اشاره کرد. البته انتظار می‌رود این موضوع باعث ارتقای چارت بیمارستان کنگان و جذب نیرو برای آن شود که خوشبختانه معاون وزیر قول مساعد جهت دنبال کردن این موضوع در روزهای آینده را دادند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: امید است در آینده نزدیک، شاهد جذب نیرو برای کادر پرستاری بیمارستان کنگان جهت تقویت نیازمندی‌های ما در این زمینه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار