فرمانده سپاه شهر قدس؛ انکار بسیج و بی احترامی به آن نابخردانه است

شهرقدس (پانا) - فرمانده سپاه شهرستان قدس گفت: انکار بسیج، انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور و لذا این امر کاری نابخردانه است.

کد مطلب: ۸۷۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه شهر قدس؛ انکار بسیج و بی احترامی به آن نابخردانه است

سرهنگ دوم پاسدار فیاض اللهیاری فرمانده سپاه شهر قدس در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای هفته بسیج با ذکر توصیف بسیج از بیان امام (ره)گفت: بسیج به معنای حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام، قرآن و امام زمان(عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

وی در ادامه اظهار داشت: انکار بسیج انکار بزرگ ترین ضرورت و مصلحت برای کشور است، اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد کمیت این انقلاب و این نظام واهمه حرکت های سازنده این کشور و نیز حرکت های سازنده آن پیش نخواهد رفت و دچار مشکل می شود.

اللهیاری بیان کرد: امروزه ما در جنگ ثابت کردیم که نیروی انسانی با ایمان که گوش به فماندهی(ولایت فقیه) است و برای تبعیت از این فرمان جانفشانی کند و جان خود را به خطر بیندازد در میدان جنگ نسبت به تجهیزات تعیین کننده است.

اللهیاری با بیان برنامه های هفته بسیج سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس تصریح کرد: کشور ما در مباحث مختلفی چون پزشکی، نفت و گاز، علمی و دیگر موارد پیشرفت های شگرف و چشم گیری را نسبت به گذشته داشته است چراکه 40سال پیش کشور ما سی میلیون جمعیت داشته لذا 70درصد این جمعیت در روستاها سکونت داشته اند و با مشکلات متعددی از جمله نبود آب، برق، گاز مواجه بودند لیکن رفته رفته با پیش رفت های حاصل شده این مشکلات کاهش یافته اند و نیز مهم ترین مولفه انقلاب اسلامی برای کشور ما بحث استقلال کشور ما است زیرا کشور ما پیش از انقلاب از این استقلال برخوردار نبود.

فیاض اللهیاری در راستای پاسخگویی بسیج به نیاز های جوانان امروزی تاکید کرد: ما کماکان از نخبگانی و جوانان همایت می کنیم و مکان و ابزار مورد نیاز را در اختیار آنان قرار می دهیم لذا با تایید شدن طرح های این نخبگان و دیگر افراد ما به آنان وام بلاعوض و قرض الحسنه پرداخت میکنیم.

/خبرنگار:پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار