معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

طرح آموزش عملی نماز در ۵ نقطه استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر(پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح آموزش عملی نماز«کلید بهشت» بین سواد آموزان دوره‌های مختلف سواد‌آموزی در پنج شهرستان و منطقه استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۷۲۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح آموزش عملی نماز در ۵ نقطه استان بوشهر اجرا می‌شود

غلامرضا دانش‌فر اظهار داشت: روز پنج آذرماه سال جاری همزمان با میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام، حصرت محمد مصطفی(ص) طرح آموزش عملی نماز«کلید بهشت»بین سواد آموزان دوره های مختلف سواد آموزی در پنج شهرستان و منطقه استان برگزار خواهد شد.

معاون سوادآموزی استان بوشهر از اجرای موفق مرحله اول این طرح در سال گذشته در منطقه کاکی خبر داد و افزود: در این مرحله دامنه اجرای طرح عملی نماز علاوه بر منطقه کاکی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، جم و دیر گسترش یافته است.

وی نقش آموزش‌دهندگان سواد آموزی را در اجرای موفق این طرح مهم دانست و تصریح کرد: در شهریورماه سال جاری در دو شهرستان دشتستان و دیر بیش از ۱۵۰نفر از آموزش دهندگان سواد آموزی در کلاس‌های آموزشی ویژه اجرای این طرح شرکت کرده‌اند.

دانش‌فر ادامه داد: تمام تمهیدات لازم برای اجرای طرح عملی نماز برای بیش از هزار و ۵۰۰نفر از سواد آموزان دوره های مختلف سوادآموزی در پنج منطقه و شهرستان استان فراهم شده است.

وی برای اجرای هرچه موفق‌تر اجرای طرح نماز کلید بهشت، همه دستگاه‌ها در استان را به یاری و مشارکت طلبید و بیان داشت: برای نهادینه کردن فرهنگ نماز در بین سواد آموزان بهره گیری از ظرفیت همه دستگاه ها و نهادها الزامی است و انتظار ما این است همه به کمک سواد آموزی بیایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار