مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان:

در مخاطبان طرح "معراج" بازنگری شود

اهواز (پانا) - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با اشاره به بالا بودن هزینه اجرای طرح معراج، گفت: پیشنهاد می‌کنم در این زمینه یک بازنگری انجام شود؛ اگر معلم‌ها، مخاطب این طرح قرار گیرند هزینه‌های طرح کمتر می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۱۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
در مخاطبان طرح "معراج" بازنگری شود

محمدصادق کریمی‌کیا در شورای آموزش و پرورش خوزستان که در استانداری برگزار شد، درخصوص اجرای طرح معراج در مدارس، اظهار کرد: شکی در ضرورت اجرای طرح نیست، تنها باید برای اجرای آن برخی اعتبارات مالی در نظر گرفته شود که در حال حاضر استاندار در این جلسه حضور ندارد. در حال حاضر در ماه هشتم سال قرار داریم و کاش درباره پیگیری‌های لازم برای اجرای این طرح، اردیبهشت‌ماه صحبت می‌شد تا ما بتوانیم مسائل اجتماعی را در شورای اجتماعی کشور مطرح کنیم.

وی افزود: واقعیت این است که در حوزه مسائل فرهنگی چیزی که در کشور می‌گذرد، در واقع بسیار عمیق‌تر از حرف‌های گفته شده در این جلسه است. مصرف فرهنگی ما در کشور حاصل تجمیعی است که درحال رخ دادن است و این کار خیلی نیز براساس دانش نیست. مثلا کودکان ما هر روز چند ساعت کارتون‌هایی با سبک غربی تماشا می‌کنند، بعد ما می‌خواهیم برنامه‌هایی درباره مهارت‌های زندگی برای آن‌ها برگزار کنیم. لازم است کار زیادی انجام شود تا بتوانیم این هجمه‌های موجود و تاثیرات فرهنگی را از بین ببریم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: برای سال 97 بخشی از اعتبارات طرح معراج را از طریق اعتباراتی که شورای اجتماعی کشور در اختیار ما قرار داده است، تامین می‌کنیم. با مطرح شدن این طرح ان‌شاالله می‌توانیم طرح را برای سال 98 کاملا پالایش کنیم.

کریمی‌کیا خاطرنشان‌کرد: با توجه به اینکه اعتبارات طرح بالا است و تصمیم‌گیری در این زمینه برای ما تا حدی سخت است، فکر می‌کنم این که در جلسه گفته شد مخاطبان طرح را معلم‌ها قرار دهیم کاملا صحیح است. اگر در حوزه آموزش معلم‌ها یک تجدیدنظر انجام شود، این کار باعث می‌شود هزینه بیشتری نیز بر دوش همکاران قرار نگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار