کارشناس فرهنگی هنری ناحیه یک شهرری:

60 نمایشگاه کتاب در 60 مدرسه شهر ری در هفته کتاب و کتابخوانی

شهرری (پانا) - کارشناس فرهنگی هنری ناحیه یک شهرری از برپایی دو نمایشگاه بزرگ متمرکز و 60 نمایشگاه کتاب در 60 مدرسه منطقه در هفته کتاب و کتابخوانی خبرداد.

کد مطلب: ۸۷۱۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
60 نمایشگاه کتاب در 60 مدرسه شهر ری در هفته کتاب و کتابخوانی

محمد شاهین‌فر با بیان این مطلب گفت: در راستای طرح ملی 50هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه، 60 مدرسه از منطقه ما برای برپایی متمرکز نمایشگاه کتاب اقدام کردند؛ همچنین از سوی موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان بسته های فرهنگی تبلیغی مهدوی به کلیه مدارس ابتدایی اهداشد.

وی با اشاره به اهمیت رواج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم و به خصوص دانش آموزان گفت: کمک به فراهم کردن امکانات و فرصت های مطالعاتی برای کودکان و نوجوانان، افزون بر همت و تلاش خود آنان، تلاش ها، برنامه ریزی ها و مشارکت های سنجیده و معقول اولیا و مربیان را می طلبد از همین رو نمایشگاهی با بیش از سه هزار عنوان کتاب در محل سالن اداره آموزش و پرورش نیز جهت همکاران و دانش آموزان برپاشده است و همچنین در کانون فرهنگی هنری سمیه نیز نمایشگاه بزرگی از کتاب برپاشده است.

شاهین فر در ادامه اظهار داشت: تأثیر عمیق کتاب در گسترش فرهنگ جامعه و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون آن، انکارناپذیر است و نمی توان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را، بدون در نظر گرفتن مطالعه و کتاب مورد بحث و نظر قرار داد. از این جهت، کتاب و کتاب خوانی، از مقوله های قابل توجه فرهنگی است که ترویج آن در جامعه ضروری به نظر می رسد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار