رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه آموزشی و فرهنگی صدر هاشمی نژاد در سنندج:

سومین مجتمع بنیادخیریه صدر هاشمی در سنندج احداث می شود

سنندج(پانا) - رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه آموزشی و فرهنگی صدر هاشمی نژاد ، با بیان اینکه مجتمع آموزشی فرهنگی صدر هاشمی نژاد سنندج ، سومین مجتمعی است که توسط این بنیاد در سطح کشور احداث می شود هدف از احداث مجتمع‌های آموزشی و فرهنگی را جذب و پوشش تحصیلی دانش آموزان مستعد مناطق محروم کشور عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۱۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سومین مجتمع  بنیادخیریه صدر هاشمی   در سنندج احداث می شود

سید محمد صدر هاشمی نژاد رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه صدر هاشمی نژاد در آیین آغاز احداث مجمع آموزشی فرهنگی صدر هاشمی سنندج، توسعه و پیشرفت را عامل انسجام ، اتحاد و کاهش درگیری و تنش در دنیا دانست و گفت: هر جایی از دنیا که دارای پیشرفت بوده ، قطعا با مشکل کمتری روبرو هستند و تنها راه حل توسعه جوامع، پیشرفت فرهنگ و تکنولوژی است.

وی از برنامه بنیاد خیریه برای احداث 31 مجتمع شبانه روزی در 31 استان کشور خبر داد و گفت: در این مجتمع های آموزشی و فرهنگی دانش آموزان مستعد و بی بضاعت مناطق محروم که به دلیل محرومیت شانس بهره گیری از هوش خدادی را ندارند؛ جذب مجتمع ها شده و مورد حمایت مادی و معنوی بنیاد قرار می گیرند .

صدر هاشمی نژاد در ادامه افزود : در این مجتمع های آموزشی ،دانش آموزان بر اساس استاندارد های روز آموزش و تربیت خواهند شد تا در آینده بتوانند مدیران برجسته و انسان های بزرگ برای کشور باشند.

رییس هیات مدیریه بنیاد خیریه فرهنگی آموزشی صدر هاشمی نژاد با اشاره به اینکه اولین مجمتع آموزشی و فرهنگی بنیاد در استان کرمان و زادگاه خودش در سال 91 کلنگ زنی و بعد از دو سال به بهره برداری رسیده است ؛ گفت: اکنون حدود 250 دانش آموز دختر و پسر بی بضاعت و با استعداد از سراسر استان در این مجتمع مشغول به تحصیل هستند .

وی ادامه داد: دومین مجتمع آموزشی و فرهنگی بنیاد در استان فارس کلنگ زنی شده است و امروز هم به همت پیگیری مسئولین استان ، سومین مجتمع آموزشی و فرهنگی بنیاد در استان کردستان و شهر سنندج کلنگ زنی می شود .

سید محمد صدر هاشمی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های استاندار کردستان و پیگیری های مدیر کل آموزش و پرورش ، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و همه عوامل و دست اندرکاران؛ اظهار داشت: هدف ما بسط و گسترش این مجتمع ها در سراسر کشور و همچنین در منطقه است.

وی در پایان ابراز امیدورای کرد در سریع ترین زمان ممکن این پروژه آموزشی و فرهنگی در استان کردستان به بهره برداری برسد و دانش آموزان این استان بتوانند از این فضای آموزشی استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار