معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

خیرین در امر مدرسه سازی از مسئولین پیشرو ترند

کهریزک (پانا) - آئین کلنگ زنی مدرسه خیر‌ساز در کهریزک با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
خیرین در امر مدرسه سازی از مسئولین پیشرو ترند

یدالله شهبازبیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به اینکه خیرین به درستی به مفهوم سرمایه گذاری در آموزش و پرورش واقف شده‌اند، تاکید کرد: امروزه خیرین در امر مدرسه سازی از مسئولین پیشرو ترند به همین جهت بایستی همواره تلاش و همت آنها را قدر دانسته و با حمایت همه جانبه از این عزیزان شرایط و امکانات بهتری را جهت پیشرفت دانش آموزان فراهم آوریم.

وی با تاکید بر پروژه های افتتاح شده در شهرستان های استان تهران ، اظهار داشت : بیش از 54 پروژه مدرسه سازی در سطح استان انجام پذیرفته که نیازمند حمایت همه جانبه مسولین خصوصأ بخشداران، شهرداران و فرمانداران عزیز می باشد.

شهبازبیگی ،با اشاره به اینکه این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع ساخته خواهد شد ، تصریح کرد: اعتبار ساخت این آموزشگاه در حدود دو نیم میلیارد تومان برآورد شده است که به همت اتحادیه انبارداران به مدیریت مهندس کشاورزی و شریعتی ساخته و به نام مرحوم معینی نامگذاری خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: جانمایی این مدرسه بسیار مهم تلقی شده و از آنجایی که در مجاورت شهر آفتاب قرار داردمی تواند آماده پذیرش بیش از از دو هزار دانش آموز در دو شیفت مجزا باشد.

گفتنی است این مراسم با حضور یداله شهباز بیگی قائم مقام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، پیروزان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز، افضلی مدیر آموزش و پرورش کهریزک و خیرین اتحادیه انبارداران شهرستان کهریزک ، عارفی رئیس اداره وعلیخانی کارشناس مسئول اداره تعاون و رفاهی استان و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار