برگزاری کارگاه آموزشی بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان های اداری و فضاهای آموزشی

یزد (پانا) - کارگاه آموزشی بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان های اداری و فضاهای آموزشی برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۱۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان های اداری و فضاهای آموزشی

این کارگاه با حضور جمعی از روسای ادارات داخلی اداره کل و معاونین پشتیبانی شهرستان و مناطق به همراه کارشناسان برگزار گردید.

در این جلسه " سید محمود دهقان حسینی " رئیس اداره پشتیبانی و تدارکات با تاکید بر اهمیت موضوع مدیریت مصرف انرژی، کارکنان و مدیران مدارس را پیشتاز این عرصه برشمرد و خاطر نشان کرد این مهم با همراهی ادارات نواحی و شهرستان ها امکان تحقق خواهد داشت.

در ادامه مهندس میرشمس و مهندس دهقانی نماینده شرکت برق منطقه ای استان که به عنوان مدرس حضور داشتند، مقدمه ای را در باب موضوع کارگاه ارائه نمودند و اظهار داشتند مهم ترین عامل در حوزه مدیریت مصرف انرژی افزایش روزافزون جمعیت و تعدد استفاده از وسایل برقی می باشد و تنها راه مدیریت آن را کاهش مصرف نه به معنای کم مصرف کردن بلکه به معنای درست مصرف کردن و نیز مدیریت زمان مصرف برشمردند.

گفتنی است سایر اعضاء نیز به بیان دیدگاه های خود پرداخته و راه برون رفت از این مشکلات را همراهی شرکت برق و ارائه آموزش لازم در این زمینه دانستند.

درپایان جلسه با تاکید بر تشکیل کمیته مدیریت مصرف انرژی استان و تعیین نماینده انرژی در هر آموزشگاه لازمه تداوم داشتن این مهم را متذکر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار