برگزاری جشن کتاب توسط دانش آموزان دبستان فروغ علم تربت حیدریه

تربت حیدریه (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه توجه و شناخت استعداد و ظرفیت کودکان در سنین پایین را امری ضروری دانست.

کد مطلب: ۸۷۱۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن کتاب توسط دانش آموزان دبستان فروغ علم تربت حیدریه

به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی جشن کتاب و اهدای کتاب توسط دانش‌آموزان دبستان غیر دولتی فروغ علم تربت حیدریه برگزارشد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در این جشن ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت : باید تلاش کنیم انس دانش‌آموزان به کتاب بیشتر شود، چرا که هر چه سرانه‌ی مطالعه‌ی کتاب بیشترشود کشور درهمه‌ی زمینه‌ها پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

سعید نیرویی افزود: توجه و شناخت استعداد و ظرفیت کودکان در سنین پایین امری ضروری است

وی افزود: نویسندگی و خلق داستان یکی از راه‌های مفید و اثربخش برای تقویت قوه خلاقیت کودکان است و با تشویق کودک به گفتن و نوشتن می‌توان فضایی را پدید آورد که او تفکرات، دغدغه‌ها و وقایع روزانه‌اش را در قالب داستان بازگو و منعکس کند.

موسس مجتمع غیر دولتی فروغ علم تربت حیدریه ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت :هدف از برگزاری برنامه های مجتمع در هفته کتاب ،ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت انگیزه مطالعه در بین دانش آموزان و بالا بردن سطح آگاهی والدین در مورد شیوه های مطالعه می‌باشد.

فرشته ناصر قرایی گفت: در این دبستان دانش آموزان نوقلم و خلاقی مشغول به تحصیل هستند که زیر نظر مربیان با اصول و قواعد نویسندگی آشنا شده‌اند و همواره آثارشان در حضور والدین خوانش و مورد ارزیابی و تشویق قرار می‌گیرد. که می توان دانش آموز پارمیس محمدی را نمونه بارزی از دانش آموزان نویسنده معرفی کرد که او در سن 8 سالگی موفق به تالیف کتاب شد.

قصه خوانی، بیان جملات کوتاه در مورد کتاب توسط دانش آموزان ،تقدیراز کتاب‌خوانهای برترتوسط مسولین ،امانت کتاب به دانش آموزان طرح کانون مدرسه و اهدای کتاب به کتابخانه مدرسه ازجمله برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار