5 هزار برنامه هفته بسیج در بوشهر اجرا می شود

بوشهر (پانا)_ فرمانده سپاه صادق(ع) استان بوشهر بیان داشت : هفته بسیج با شعار "بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت ، وحدت و خدمات " با اجرای پنج هزار برنامه در این استان برگزار می گردد .

کد مطلب: ۸۷۱۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
5 هزار برنامه هفته  بسیج  در بوشهر اجرا می شود

سردار علی رزمجو به مناسبت هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه گفت : انقلاب اسلامی در 40 سالگی با عزت و اقتدار و شکوه هر چه تمام تر بر امواج پرتلاطم دشمن موج سواری می کند و ویژگی های انقلابی بودن را به تمام دنیا صادر کرده است .

رزمجو افزود : در شرایط خاص امنیتی و دفاعی کشور بسیج با تمام توان در مقابل توطئه های دشمن با اقتدار ایستاده و انواع تهدیدها را خنثی می کند و همه کسانی که مخالف استکبار هستند ویژگی های خود را از بسیج دریافت می کنند . زیرا دفاع بسیج از خاکریزهای انقلاب اسلامی در شرایط مختلف براساس نوع تهدیدهای دشمن طراحی می شود . تا کنون با فرهنگ بسیجی نقشه های دشمن نقش برآب شده است که مهم به دلیل حضور ملت ایران و مردم سلحشور ، شهادت طلب و ولایت مدار استان بوشهر دفاع از دین و تمامیت ارضی کشور می باشد .

رزمجو تصریح نمود : دشمن در حالی اقدام به طراحی توطئه های مختلف برای تضعیف و ضربه زدن به انقلاب اسلامی می کند که از توانمندی و اراده مردم ایران در قالب لشکر مخلص خدا غافل است .

رزمجو گفت : همه مردم و نیروهای مسلح مستقر در خاک ایران با اقتدار و عزمی راسخ پاسخگوی تهدیدهای دشمن هستند تا دشمن به اهداف شوم خود نسبت به انقلاب اسلامی دست نیابد .

رزمجو بیان کرد : رویکرد بسیج و بسیجیان علاوه بر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ، خدمت به مردم است که با توجه به ظرفیت گروه های جهادی ، پروژه های مختلفی را در نقاط مختلف استان به بهره برداری رسانده اند .

رزمجو افزود : سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر سال گذشته 625 واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد ساخته و به مددجویان زیر پوشش این نهاد تحویل شده است . همچنین امسال قرار داد هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و استانداری بوشهر منعقد شده که تحویل مددجویان می شود .

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت : پنج هزار برنامه اجرایی در استان که مهمترین برنامه های هفته بسیج در استان را افتتاح نمایشگاه کتاب ، همایش فرهنگیان بسیجی ، همایش بصیرتی ، افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی ، نشست های عاشقانه های هنر ، صالحین ، نخبگان ،مخترعان ، مبتکران بسیجی ، جشن میلاد پیامبر ، حماسه حضور بسیجیان و بازسازی عملیات بیت المقدس عنوان کرد و اینکه اولین دهکده اقتصاد مقاومتی استان بوشهر در روستای آبطویل شهرستان بوشهر در هفته مبارک بسیج افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار