همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی در امر آموزش و پرورش کمک رسان باشند

نطنز، اصفهان (پانا) - هفتمین جلسه شورای منطقه ای آموزش و پرورش شهرستان نطنز با حضور کلیه اعضا در سالن کنفرانس برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۷۱۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی در امر آموزش و پرورش کمک رسان باشند

امام جمعه شهر نطنز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و سالروز ازدواج حضرت محمد (ع) و خدیجه کبری (س) گفت: فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ما ریشه در مذهب ما دارد و آموزش و پرورش باید در این زمینه پیش قدم باشد تا بتوانیم در برابر تهاجم فرهنگی ایستادگی نماییم .

وی از مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش خواست با توجه به اینکه در جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم برگزاری گفتمان دینی و کرسی های آزاد اندیشی در مدارس جهت تبیین اهداف نظام ضروری می باشد .

یوسف حسنی فرماندار و رییس شورای منطقه ای آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به کلیه اعضا و تقدیر و تشکر از فعالیت های مجموعه آموزش و پرورش گفت: با توجه به برگزاری مسابقات قطب شمال استان اصفهان در رشته های قران و عترت مجموعه شهرستان می بایست آماده همکاری با آموزش و پرورش در اجرای مطلوب این مسابقات باشد.

در ادامه چاوش پور مدیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از اعضای شورای منطقه ای گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و برنامه هایی که در آینده می بایست صورت پذیرد مطالبی را یادآور گردید.

وی همچنین از برگزاری جشن ستارگان ، جشن عبادت ، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور ، تخریب و بازسازی کانون شهید مطهری مطالبی را عنوان کرد .

در پایان جلسه سایر اعضا پیشنهادت و نظرات خود را مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار