آتش سوزی کارگاه نجاری در شهرک صنعتی خاوران

تهران (پانا) - آتش سوزی کارگاه نجاری در شهرک صنعتی خاوران، آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

کد مطلب: ۸۷۱۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آتش سوزی کارگاه نجاری در شهرک صنعتی خاوران

نگهبانان و کارگرانی که شاهد دود شدید برخاسته از داخل یک کارگاه نجاری بودند در تماس با سامانه ی ۱۲۵ این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز ساعت ۶:۵۵ صبح امروز با به صدا درآوردن زنگ ایستگاههای ۱۲۱، ۶۶ و ۶۳ نیروهای آتش نشانی را به همراه تانکر آب و تیم نجات ۱۵ روانه ی شهرک صنعتی خاوران، سایت فن آوران، خیابان یاس کرد.
اکبر فرهادی رئیس ایستگاه ۶۳ در این باره گفت: در مسیر منتهی به محل حادثه ، دود ناشی از آتش سوزی از فاصله دور نمایان بود و هنگام رسیدن آتش نشانان یک کارگاه نجاری به مساحت 200 متر مربع دیده می شد که در ورودی آن بسته و هنوز فعالیت روز جدید در آن آغاز نشده بود.
وی افزود: دود و شعله زیادی از داخل کارگاه به بیرون زبانه می کشید که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات لازم پس از باز کردن در کارگاه و قطع کردن برق آن، همزمان با کشیدن دو رشته لوله ی آبدهی از دو قسمت مشغول عملیات شدند و پس از به کنترل درآوردن شعله های آتش به جستجوی محبوسین احتمالی در داخل کارگاه پرداختند.
فرهادی خاطر نشان کرد:آتش نشانان با خاموش کردن آتش سوزی در کارگاه و لکه گیری آن، پس از انتقال اجناس و مواد اولیه ی نیمه سوخته به بیرون و اجرای ایمن سازی های لازم، محل حادثه را به مالک و عوامل انتظامی تحویل داده و پس از ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.
علت این حادثه توسط کارشناس منطقه در حال بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار