مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد: هویت مهم ترین کلید واژه سند تحول بنیادین

یزد (پانا) - نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش استان با اصحاب رسانه امروز صبح در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان با موضوع همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد:  هویت مهم ترین کلید واژه سند تحول بنیادین

"عباسعلی دانافر" همایش ملی را حول دو محور کودکی و هویت معرفی نمود و یکی از دوره های بسیار مهم زندگی را دوران کودکی دانست چرا که شاکله ی شخصیتی بچه ها در این دوران شکل می گیرد.

دانافر با اشاره به مسئله هویت آن را مهمترین کلید واژه های سند تحول بنیادین معرفی و انسجام و وحدت ملی را برای دوام هر جامعه ای لازم دانست.

وی اظهار کرد: یکی از ضروریت های هر جامعه ای برای دوام و ماندگاری آن تربیت نسل کودک و نوجوان متناسب با فرهنگ آن جامعه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به این همایش که در 6 قالب طراحی شده بیان کرد: توجه مسئولان و دست اندرکاران به اهمیت شکل گیری هویت کودکان، متناسب با فرهنگ آن جامعه از اهداف همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی است.

دانافر از انتشار 3 جلد کتاب در راستای هویت که باعث اهمیت حوزه ی تربیت در حاشیه ی تربیتی این همایش قرار گرفته است خبر داد و از انتخاب استان یزد به عنوان برگزار کننده این همایش که گویای مهمترین عنصر فرهنگی برای استان محسوب می شود احساس خرسندی نمود.

وی در پایان از استانداری، دانشگاه ها، شهرداری، صدا و سیما و تمام دستگاه ها و کسانی که در برگزاری این همایش همکاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار