عضوهیت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان پژهشگر برتر کشور شد

کاشان ( پانا) - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب عنوان برتر کتابدار پژوهشی کشور برای یکی از اعضا هیت علمی این واحد دانشگاهی در دومین همایش ملی کتابداری پزشکی و اطلاعات سلامت خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۱۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
عضوهیت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان پژهشگر برتر کشور شد

حمیدرضا بنفشه در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: اقدام های پژوهشی و اجرایی مربوط به توسعه و عمومی سازی فرهنگ سلامت در جامعه از جمله معیارهای انتخاب داوران در این همایش بود.

وی تصریح کرد: در این همایش که با حضور جمعی از پیشکسوتان حرفه کتابداری و کتابداران دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد، سمیه نادی راوندی، موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره شد.

وی افزود: پژوهش های ارتقا کمی و کیفی آزمایشگاههای جامع تحقیقات،مطالعۀ مدل های منتخب پذیرش فناوری اطلاعات و ارائه مدل برای حوزه سلامت ایران از دیدگاه کاربران، طراحی الگوی ارزیابی آگاهی محتوا برای وب سایت های کتابخانه های دیجیتالی و توسعه مدل کیفیت وب سایت های بیمارستانی و ارزیابی آن ها از جمله تحقیقات نادی بوده است.

وی گفت: برگزاری این جشنواره ها زمینه کسب تجربه و آشنایی با مهارت ها و تازه های علم کتابداری روز دنیا را فراهم ساخته و تعاملات بین المللی برای تجربه ها و ایده های جدید را فراهم می کند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: همچنین واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان شهید بهشتی کاشان، در بین بیمارستان های آموزشی درمانی همسطح در سطح کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.

بنفشه گفت: در دنیای پزشکی و سلامت امروز تحقیقات بالینی یکی از الزامهای بخش درمان است که باید در مراکز علمی و درمانی توسعه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار