آموزش خانواده یکی از برنامه های مهم و اثرگذار آموزش و پرورش

تهران (پانا)- کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان در جلسه مدرسان آموزش خانواده جلب اعتماد اولیاء و توجه به نیازهای آموزشی آنها تاکید کرد و تصریح نمود: بیان مطالب مفید و کاربردی و استدلال های کوتاه برای قانع کردن خانواه ها موجب استفاده بهتر اولیاء از این کلاس ها خواهد شد.

کد مطلب: ۸۷۱۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش خانواده یکی از برنامه های مهم و اثرگذار آموزش و پرورش

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12تهران، حسین نجفوند کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان از برگزاری جلسه مدرسان آموزش خانواده منطقه با حضور محمد تقی عینی زاده معاون پژوهش و برنامه ریزی خبر داد.

نجفوند در جلسه مدرسان آموزش خانواده منطقه نکاتی را که باعث کارآمدتر شدن کلاسهای آموزش خانواده می شود را مطرح نمود و افزود: آموزش خانواده یکی از برنامه های مهم و اثرگذار آموزش و پرورش است که با توجه به تغییر و تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه امروز ضرورتی انکارناپذیر است.

وی هدف آموزش خانواده را آگاه ساختن اولیاء نسبت به مسائل تربیتی و مشاوره ای بارویکرد علمی و یکسان سازی اهداف تربیتی بین خانه و مدرسه بیان نمود.

کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان در جلسه مدرسان آموزش خانواده جلب اعتماد اولیاء و توجه به نیازهای آموزشی آنها تاکید کرد و تصریح نمود: بیان مطالب مفید و کاربردی و استدلال های کوتاه برای قانع کردن خانواه ها موجب استفاده بهتر اولیاء از این کلاس ها خواهد شد.

نجفوند در پایان گفت: مدرسان آموزش خانواده تلاش کنند مباحث مشخصی که با تعلیم و تربیت فرزندان و مشکلات خانواده ها ارتباط دارد را مطرح نمایند و از طرح مسائل حاشیه ای اجتناب نمایند تا این کلاس ها به کانون موثر و مناسب فراگیری اولیاء مبدل شده و مدرس آموزش خانواده مورد وثوق خانواده ها باشد. و با ایجاد نگرش مثبت، افق های جدیدی به خانواده ها بدهند و رضایت آنان را از این کلاس ها فراهم آورند.

در ادامه جلسه عینی زاده معاون پژوهش منطقه با تشکر از حضور مدرسان در این جلسه مواردی را در خصوص اهمیت خانواده و نقش مدرسان آموزش خانواده بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار