برگزاری نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی خراسان رضوی

مشهد(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در نشست شورای برنامه ریزی این سازمان گزارشی از فعالیت های سازمان و برنامه های پیش رو ارائه کرد.

کد مطلب: ۸۷۱۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی خراسان رضوی

علی محمد یونسی در این نشست گفت: امروز بین سازمان دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش استان بیشترین سطح هماهنگی و همکاری وجود دارد و هیچ استانی در کشور از این شرایط برخوردار نیست.
وی ادامه داد: مانور زلزله در تاریخ 7 اذر به صورت هماهنگ برگزار می شود. جلسات هماهنگی در استان برگزار شده و امسال برنامه نمادین در ناحیه هفت مشهد برگزار می شود.

یونسی در ادامه به برگزاری اردوی ملی دانش آموزان پیشتازان در تابستان اشاره کرد و گفت : 36 دانش آموز پسر و 36 دانش آموز دختر به صورت کاملا مجهز و با لباس تشکیلاتی و تجهیزات یکسان به اردوی ملی که در تهران برگزار شد اعزام شدند. در اردوی پیشتازان نتایج خوبی به دست آمد و دانش آموزان استان 4 پرچم افتخار کسب کردند.
وی گفت: اهدای کمک به دانش آموزان عشایر و برگزاری مهر عاطفه از برنامه های دیگر سازمان دانش آموزی استان بود که حدود 13 میلیارد ریال در مهر عاطفه هاجمع آوری شده است و با همکاری کمیته امداد و مدیران مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود. در برنامه گامهای عاشقی نیز با حضور دانش آموزان پیشتاز ناحیه 3 و چهار به صورت رسمی و نواحی پنج و شش آموزش و پرورش مشهد به صورت افتخاری به زائرین پیاده امام رضا (ع) خدمت رسانی کردند.
وی گفت: فرایند جذب پیشتازان آغاز شده است و به این منظور نشست کارشناسان و مدرسان پیشتاز استان برگزار شده است و انشا الله با همکاری روسا و کارشناسان سازمان دانش آموزی بالغ بر یکصد و ده هزار دانش آموز در سامانه جذب ثبت خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار