مدیر آموزش و پرورش شهریار:

تولید نشاط و انتقال امواج شادی در مدارس سبب جذب دانش آموزان به مسائل آموزشی می شود

شهریار (پانا) - جلسه هم اندیشی معلمان و آموزگاران مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) پیرامون مسائل آموزشی و تربیتی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهریار و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهریار در دبیرستان شاهد طیبه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تولید نشاط و انتقال امواج شادی در مدارس سبب جذب دانش آموزان به مسائل آموزشی می شود

مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن ابراز خشنودی از برگزاری چنین جلساتی در جهت تبادل اطلاعات با همکاران مدارس به منظور کم کردن فاصله بین مدارس و اداره را از مهمترین اقدامات مدیریت آموزش و پرورش شهریار عنوان کرد.

پارسا با اشاره به مسائل آموزشی و تربیتی در مدارس و محوریت قراردادن رسالت آموزش و پرورش و وظایف معلم بیان کرد : وظیفه معلمین صرفا آموزش دروس نیست ،‌چرا که رسالت ما به عنوان نهاد آموزش و پرورش آماده کردن دانش‌آموز برای آموختن مهارت های زندگی و تربیت ایشان برای آینده است.

وی در ادامه افزود :تولید نشاط و انتقال امواج شادی در مدارس باعث جذب دانش آموزان می شود و لذا اگر جذب از سوی نهاد آموزش و پرورش به خوبی و با موفقیت صورت نگیرد مشکلات دانش آموزان را در زمینه های گوناگون اجتماع در بر دارد.

این مقام مسئول با اشاره به رابطه حلقه های نگرانی و دایره نفوذ به دانش اموزان اظهار داشت: مهارت ارتباط موثر را خودمان باید در وهله نخست بیاموزیم تا بتوانیم انرژی های مثبت را به دانش اموزان انتقال دهیم.

در پایان نیز در فضایی صمیمانه مدیر آموزش و پرورش شهریار با معلمان و آموزگاران مدارس شاهد حضرت زینب، شاهد طیبه و دبستان شقایق به تبادل نظر پرداختند و به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی تعدادی کتاب به همکاران اهدا نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار