معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

فراهم کردن زیرساخت های استفاده از انرژی خورشیدی در مدارس شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برنامه ریزی جهت فراهم نمودن زیرساخت های استفاده از انرژی خورشیدی در مدارس شهرستان های استان تهران شد.

کد مطلب: ۸۷۱۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فراهم کردن  زیرساخت های استفاده از انرژی خورشیدی در مدارس شهرستان های استان تهران

یداله شهباز بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست اقتصاد مقاومتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، با موضوع انرژی خورشیدی گفت؛ انرژی خورشیدی یک منبع عظیم انرژی نامحدود است و می تواند جایگزین مناسبی برای سوخت های فسیلی که آثار نامطلوب و مخرب بر محیط زیست را دارد، بشود.

وی تاکید کرد: در راستای صرفه جویی و استفاده بهینه از این انرژی بی پایان، رایگان و تبدیل آن به انرژی حرارتی و الکتریسته برنامه هایی در این اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مناطق 21 گانه آن دردستور کار است که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه مطلوب برسد.

شهبازبیگی با اشاره به تجارب ارزنده و اجرایی استفاده از انرژی خورشیدی در مناطق تابع این استان ، تصریح کرد: باید به سمت و سویی برویم که دستگاه های تبدیلی علاوه بر استفاده از انرژی حرارتی از انرژی الکتریسته نیز بهره مند شوند .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد :با توجه به ظرفیت سنجی مناطق انجام این پروژه در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است .

گفتنی است این جلسه به ریاست یداله شهباز بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای یک این اداره کل برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار