لیگ ملت‌های اروپا؛ کامبک جذاب سند حذف قهرمان جهان را امضا کرد

تهران (پانا) –هلند با کامبکی جذاب و در طول 6 دقیقه پایانی بازی، شکست در خانه آلمان را با تساوی تغییر داد تا بالاتر از فرانسه راهی نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا شود.

کد مطلب: ۸۷۱۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ ملت‌های اروپا؛ کامبک جذاب سند حذف قهرمان جهان را امضا کرد

دومین شب از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا با برگزاری 9 بازی به دنبال شد.

در دسته اول و از گروه یک، آلمان که به دسته دو سقوط کرده است برای جبران شکست سنگین در دور رفت به مصاف تیم مدعی هلند رفت. این دیدار در حالی که تا دقیقه 85 با گل‌های واگنر در دقیقه 9 و سانه در دقیقه 20 با نتیجه دو بر صفر به سود آلمان دنبال می‌شد، با کامبک جذاب هلندی‌ها در دقایق پایانی همراه شد.

ابتدا پرومس در دقیقه 85 اختلاف را به حداقل رساند و در نهایت در اولین دقیقه از وقت اضافه نیمه دوم این فن دایک بود که گل تساوی را برای لاله‌های نارنجی به ثمر رساند تا این تیم بالاتر از فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 راهی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا شود.

مهم‌ترین بازی دسته دو برای فرار از سقوط و در گروه یک بین تیم‌های چک و اسلواکی با برد یک بر صفر چک تمام شد تا اسلواکی به دسته سه برود.

اما در گروه چهار دانمارک که صعودش به دسته اول قطعی شده در دیدرای تشریفاتی تیم سقوط کرده ایرلند جنوبی را پیش‌رو داشت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

در دسته سوم و از گروه 3، نروژ صدرنشین گروه برای قطعی کردن حضور در دسته دوم مهمان قبرس بود و توانست با برد 2 بر صفر جشن صعود بگیرد.

بلغارستان دیگر تیم مدعی این گروه هم به مصاف تیم سقوط کرده اسلوونی رفت و با تساوی یک بر یک رفت. بدین ترتیب از این گروه نروژ به دسته دو رسید، قبرس به پلی‌آف بقا در دسته سه رفت و اسلوونی دسته چهارمی شد.

در دسته چهارم ابتدا دیدارهای تشریفاتی گروه یک برگزار شد، گرجستان که هفته گذشته جشن صعود به دسته بالاتر را گرفته بود در دیداری خانگی مقابل قزاقستان به پیروی 2 بر یک رسید.

جدال تیم‌های سه امتیازی آندورا و لتونی هم با تساوی بدون گل تمام شد.

اما در گروه چهار مقدونیه صدرنشین گروه برای گرفتن جشن صعود به دسته سه جبل الطارق را 4 بر صفر شکست داد.

ارمنستان رده دومی هم در خانه‌ی لیختن اشتاین با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار