مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان خبر داد:

هزینه بیش از 6میلیاردتومان در حوزهای فرهنگ و حاشیه نشینی خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) - مدیر کل اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون تومان در حوزه های مختلف فرهنگ و حاشیه نشینی هزینه شده که 5 میلیارد آن در قالب تجهیزات مدارس، خانه محله ها و دیگر پایگاه های اجتماعی تزریق شده است.

کد مطلب: ۸۷۱۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
هزینه بیش از 6میلیاردتومان در حوزهای فرهنگ و حاشیه نشینی خراسان جنوبی

علی اصغر موسوی کیا در مراسم نمادین هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی که در هنرستان ام البنین(س) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: کسی که معتاد به مواد مخدر شده و در دام اعتیاد گرفتار آمده بیماری مصری است که اگر درمان نشود بیماری وی در مدت زمان کوتاهی افراد زیادی را مبتلا کرده و خانوداه خود و دیگران را با مشکل مواجه می کند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان را نیازی ضروری دانست و تصریح کرد: نوع دوستی و محبت به یکدیگر زیبا ترین مهارتی است که دانش آموزان ما باید در مدارس و با مشارکت در طرح های عام المنفعه و خداپسندانه فرا بگیرند.

موسوی کیا با بیان این که در فرایند تعلیم و تربیت هیچ فردی مهم تر و بهتر از دانش آموز نیست، ابراز داشت: کتاب عنصر هدایت بشر و مایه افتخار مسلمانان است که می تواند درب های زیادی از علم و معرفت بر روی تشنگان علم و حقیقت بگشاید.

وی ضمن تأکید بر گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخانی در بین فرهنگیان و دانش آموزان، خاطر نشان کرد: کلام ا... مجید سوای کلام وحی بودن و جنبه اعجاز آن،دارای منابع سرشاری از بایدها و نبایدها است که انسان با عمل به این فرامین و دستورات می تواند با مهارت های علمی و عملی فراوانی در زندگی فردی و اجتماعی خود آشنا شده و در مسیر کمال و سعادت گام بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار