معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

هزینه کرد 300 میلیون برای مبارزه با آسیب های اجتماعی در مدارس

بیرجند(پانا) ـ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سال جاری بیش از 300 میلیون تومان برای آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس استان هزینه شده است.

کد مطلب: ۸۷۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
هزینه کرد 300 میلیون برای مبارزه با آسیب های اجتماعی در مدارس

مهدی گلدانی مقدم در مراسم نمادین هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی که در هنرستان ام البنین(س) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری 5 نفر از دانش آموزان دبیرستان سهام خیام در بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی و رشته روزنامه دیورای موفق به کسب رتبه دوم کشور شدند.

وی، با اشاره به اجرای طرح مدیریت مورد (مدیریت مداخلات روانی- اجتماعی دانش آموزان در معرض خطر پر خطر) در مدارس استان تصریح کرد: اجرای طرح های تقسیم کار ملی طرح توانمند سازی همزمان والدین، دانش آموزان و کارکنان، اجری طرح خانه و مدرسه در دوره ابتدایی، ، اجرای طرح نماد و برگزاری جشنواره استانی نوجوان سالم با مشارکت استانداری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از دیگر طرح ها و برنامه های آموزش و پرورش در حوزه پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی به شمار می رود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که در سال جاری 9 هزار و 720 نفر ساعت در 131 کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد، آموزش های لازم را فرا گرفتند، ادامه داد: در هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی بیش از 20 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس استان اجرا می شود.

وی، قرائت میثاق نامه ، برگزاری کارگاه آموزشی ، همایش ، تهیه وتوزیع پمفلت ، تهیه و تولید محصولات فرهنگی و آموزشی ، غبارروبی مزارشهدای عرصه مبارزه بامواد مخدر ، برگزاری همایش پیاده روی و برپایی نمایشگاه های سیار پیشگیری از اعتیاد را از مهم ترین برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار