سرقت از حساب‌های بانکی از طریق کپی کردن عابربانک

تهران (پانا) - رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف فروشندگان دستگاه اسکیمر (کپی‌برداری از کارت عابربانک) خبر داد و گفت متهمان در پوشش فروشنده و درج آگهی در سایتهای فروش اهداف مجرمانه خود را عملی می‌‌کردند.

کد مطلب: ۸۷۱۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سرقت از حساب‌های بانکی از طریق کپی کردن عابربانک

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ تورج کاظمی با اعلام خبر بازداشت فروشندگان دستگاه اسکیمر (کپی‌برداری از کارت عابربانک) درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان فروش این دستگاه، شروع و پس از تحقیقات میدانی پیرامون شناسایی افرادی که در سایت‌های درج آگهی فروش، اقدام به ثبت آگهی کرده بودند، در یکی از محله‌های تهران، فردی شناسایی و در یک عملیات پلیسی، متهم با دو دستگاه اسکیمر دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در تحقیقات بعدی با همکاری متهم و طی یک قرار صوری، متهم ردیف دوم در قهوه خانه‌ای در تهران شناسایی و دستگیر شد که از وی تعداد 15 دستگاه اسکیمر و تعداد 200 کارت خام عابربانک کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: با دستگیری دو نفر، تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان پرونده متناسب با شگرد مجرمان آغاز و تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به کاربران توصیه کرد: شهروندان هنگام استفاده از کارت بانکی و خرید از دستگاه پوز، مخصوصاً دستگاه پوزسیار، حتماً تمامی عملیات‌های بانکی و تراکنش‌های خرید، از سوی خودشان انجام پذیرد و در صورت مشاهده دستگاه‌های ناشناس و شبیه دستگاه اسکیمر سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار