سروش صحت: در حال مهیاکردن شرایط ساخت «فوق لیسانسه‌ها» هستیم

تهران (پانا) - سروش صحت با بیان اینکه در حال فراهم‌کردن شرایط ساخت «فوق لیسانسه‌ها» هستیم، ادامه لیسانسه‌ها را با اتفاقات عجیب و غریب عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سروش صحت: در حال مهیاکردن شرایط ساخت «فوق لیسانسه‌ها» هستیم

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سروش صحت که سریال لیسانسه‌اش از کانال فارسی این شبکه در حال پخش است، در گفت‌وگوی اختصاصی با این شبکه گفت: من و ایمان صفایی اکثر متن‌هایمان را در کتابخانه ملی می‌نویسیم و طبیعتاً بیشتر افرادی که آنجا می‌بینیم جوان‌اند و با دیدن جوانانی تحصیل‌کرده تصمیم گرفتیم تا به این شکل که در «لیسانسه‌ها» می‌بینید، به مشکلات و معضلات آن‌ها بپردازیم.

کارگردان مجموعه «لیسانسه‌ها» درباره علت دوفصلی‌شدن این سریال توضیح داد: وقتی برای «لیسانسه‌ها» طرح نوشتیم قرار بود سریالی ۶۰ قسمتی بشود. اما ۲۳ قسمت که ضبط و پخش کردیم، قرار شد قسمت‌های دیگر به‌عنوان فصل جدید پخش شود اما برای ما فصل جدیدی به حساب نمی‌آمد؛ چون نه تعطیل شده بودیم، نه فکر جدیدی داشتیم و نه ایده‌ای. داستان ما به جایی نرسیده بود که بخواهد فصل اول به پایان برسد. این را قبول دارم که فصل اول «لیسانسه‌ها» وسط کار تمام شد.

وی افزود: برای فصل دوم با ایمان صفایی نویسنده کار صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که مردم قبول نمی‌کنند بعد ۶ ماه دوباره همان داستان را ببینند و طبیعتاً می‌گویند شما در این چند ماه چه کاری انجام دادید و با فصل اول چه فرقی کرده است. به همین خاطر یک سری ایده آمد در ذهنمان و شوخی‌های جدیدی اضافه کردیم.

صحت با بیان اینکه در فصل دوم قرار بود «لیسانسه‌ها»ی متفاوتی را نمایش بدهیم، خاطرنشان کرد: به همین خاطر در قسمت اول فصل دوم دُز خواندن، فانتزی‌ها، بوق و هر چیز دیگری را بالا گرفتیم تا به مخاطب نشان دهیم تغییرات فصل دوم لیسانسه‌ها را.

کارگردان این مجموعه طنز گفت: خیلی‌ها با دیدن «لیسانسه‌ها۲» جا خوردند. یک عده دوست داشتند و عده زیادی دوست نداشتند اما ما خیالمان راحت بود و به بازیگران می‌گفتیم که این شیب انتقاد کمتر می‌شود و بعد به یک تعادل می‌رسد و خیلی خوشحالم این اتفاق افتاد و مردم بعد از چند قسمت قبول کردند.

وی با اشاره به اینکه برای من خیلی روشن است که ادامه لیسانسه‌ها را با اتفاقات عجیب و غریب خواهیم ساخت، توضیح داد: در حال محیا کردن شرایط هستیم تا «فوق لیسانسه‌ها» را بسازیم و نشان دهیم این سه پسر لیسانسه‌، اکنون فوق لیسانس گرفته‌اند و آیا دغدغه‌هایشان کمتر شده یا بیشتر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار