سخنگوی سازمان تعزیرات؛

قاچاقچیان در تهران 122 میلیارد تومان جریمه شدند

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت در 6 ماهه نخست امسال، 2هزار و 340 پرونده در تعزیرات استان تهران تشکیل و میزان جریمه آنها حدود 122 میلیارد تومان است.

کد مطلب: ۸۷۱۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
قاچاقچیان در تهران 122 میلیارد تومان جریمه شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال، 2 هزار و 340 فقره پرونده در استان تهران تشکیل و در نهایت 95 درصد پرونده ها مختومه شد. تقریبا حکم 70 درصد از مجازات‌هایی که محکومیت آنها قطعی شده، اجرا شده است.

سخنگوی تعزیرات افزود: قانون در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، جامع است اما در بخشی از مقررات، نیاز به برورزسانی وجود دارد همچنین قوانین موجود مبارزه با قاچاق کالا، بازدارندگی دارند اما عمده مشکل ما در حوزه قاچاق بحث جزیره ای عمل کردن نهادهای مختلف است.

رایگانی درباره میزان جریمه‌های وصول شده از محکومیت قاچاق، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی صرفا صادرکننده رأی است و در مرحله اجرا، اقدامات لازم را برای دریافت جریمه‌های نقدی از طریق اجرای حکم انجام می‌دهد زیرا بخشی از اجرای حکم مربوط به کالاهای ضبط شده است که این کالاها باید از سوی سازمان اموال تملیکی به فروش برسد.

سخنگوی تعزیرات به اقدام مفیدی که در 6 ماهه اول امسال انجام شده است، گفت: در راستای قرار گرفتن کالاهای ضبط شده در مسیر قانونی کمیته ساماندهی و فروش اموال تملیکی در استان تهران تشکیل و از این طریق بخشی از مشکلات حوزه فروش حل و فصل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار