نامزدهای مرحله نهایی جشنواره مروجان کتابخوانی معرفی شدند

کاشان (پانا) - دبیر پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی از برگزاری آیین پایانی این جشنواره همراه با تجلیل از برگزیدگان طرح های ترویج کتابخوانی در روز چهار شنبه 30 آبان در خانه اندیشمندان علوم انسانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۱۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نامزدهای مرحله نهایی جشنواره مروجان کتابخوانی معرفی شدند

فرمهر منجزی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: جشنواره امسال با استقبال همه گروهها روبرو شد اما دو گروه کتابداران و تشکلهای مردمی با بیشترین آثار و طرح های خلاقانه در این فراخوان شرکت کرده بودندکه 57 اثر به مرحله داوری نهایی رسید.

وی افزود: راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی در بخش گروه ها و نهادهای غیردولتی جمشید رضایی از شیراز، سعید مهدی زاده از برازجان، ناصر بارگاهی، از شبانکاره، سیاوش مبارکی از تهران، باشگاه کتاب افق، موسسه سفیر، رحمت اله دهش از بجنورد، سازمان مردم نهاد فانوس اهواز، تشکل کتاب یاران داراب، کتابخانه فاطمه ها کهنوج، صابر بشیری از کرمانشاه، لیلا مرادیان از رامهرمز، خانه بهار از چابهار و بیمارستان یثربی کاشان هستند.

وی تصریح کرد: در بخش فضای مجازی مروجان الکترونیک، سمیرا ناطقی از تهران، ناصر عبدالهی از اشنویه، یلدا علایی از تهران و مهدی همتی از رباط کریم به مرحله نهایی داوری راه پیدا کردند.

وی گفت: در بخش افراد، حسین بابایی از کاشان، درخش علیمرادی از سنندج، عزیز علوی از بانه، مصطفی ترابی از قم، شیخعلی ماهیگیر از سیریک، فاطمه صدیق از تهران، مریم لری از دورود، سیده زهرا صالحی، تینا میرکریمی و عبداله علایی از تهران، شادی پاکزاد، از مهاباد، صادق قربانی از بجنورد، هاجر قادری از اسفراین ، رحیمه پرویز پور از ایرانشهر هستند.

دبیر پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی افزود: فاطمه گل حقیقت از اوز، ژاله حاجی میرزایی از سنندج، اکرم قائد رحمتی از دورود، محسن کمالیان از اشکذر، سارا ولدی خرم از همدان، هما دهقان منشاد و فردوس یزدی از صفاییه یزد، امین کسری از بندرعباس، عاطفه بهزادی و معصومه هرمی از شهر اوز دیگر نامزدهای مرحله نهایی در بخش افراد بودند.

منجزی گفت: حمید زارعی از خورموج، طیبه محمد و رفیع افتخار از تهران و ابراهیم باقری حمیدآبادی از ساری نامزدهای بخش نویسندگان، بیتا طوسی خراسانی از تهران، علی مرادی از سربیشه، صدیقه اسرافیلیان از رشت، لیلی زارعی از خورموج، و حسین مولوی از اراک در بخش معلمان نیز به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

وی افزود: در بخش کتابفروشان، شهرام شکوری از تهران، اکرم عطاییان از تربت حیدریه، بابک طبرسی از آمل و علیرضا کهنسال از تهران و در بخش بین الملل حمید عشقی از کاشمر و لیلا مکتبی فر از فرانکفورت به مرحله نهایی را یافتند.

منجزی گفت: نگاه ویژه این جشنواره نیز در چهار بخش برگزار شد که بهرام شیخ نژاد و حسین سیدی زاده از بجنورد، در بخش بازنشستگان ، مرجان خراسانی و سیاوش مبارکی از تهران و ساجد آدم پیرا از چابهار در بخش دانشجویان، معصومه هرمی از شهر اوز و شیدا میرزایی از تهران و بنفشه نفیسی از اصفهان ، ظریفه قاسم پور از نسیم شهر و جواد ماهراز تربت حیدریه در بخش استمرار نامزد مرحله نهایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار