مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان خبرداد:

حضور قصه‌گویان برتر 6 استان کشور در اهواز

اهواز(پانا)- بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه 3 کشور با حضور قصه‌گویان برتر شش استان طی دو روز به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۱۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور قصه‌گویان برتر 6 استان کشور در اهواز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در نشست رسانه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه 3 کشور که پیش از ظهر امروز در اهواز برگزار شد گفت: 30 قصه گوی برتر از استان‌های اصفهان، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد طی روزهای 30 آبان و یک آذرماه 1397 در اهواز برای راه‌یابی به مرحله نهایی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وحید کیانی با اشاره به زمان‌بندی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه 3 کشور افزود: در روز نخست جشنواره در 30 آبان 18 قصه از ساعت 9 تا ساعت 16:30 و در روز دوم و پایانی جشنواره دوازده قصه از ساعت 8:30 تا ساعت 12 توسط قصه‌گویان منتخب اجرا خواهد شد.

وی در ادامه به همکاری سازمان آب و برق خوزستان در برگزاری این مرحله از جشنواره قصه‌گویی اشاره کرد افزود: سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان در گیت بوستان اهواز محل برگزاری بخش منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است.

این مدیرکل فرهنگی اضافه کرد: علی خانجانی از قصه‌گویان، نویسندگان و پژوهش‌گران حوزه کودک و نوجوان، رئیس هیأت داوران، حسن دولت‌آبادی از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و سارا روستاپور مجری برنامه کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، داوران مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هستند.

کیانی یکی از برنامه‌های جنبی این مرحله از جشنواره را برپایی کارگاه قصه‌گویی اعلام کرد یادآور شد: اعزام قصه‌گویان به مدارس شهرستان اهواز و اجرای قصه‌گویی برای دانش آموزان دیگر برنامه جنبی این جشنواره خواهد بود.

گفتنی است: بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه 3 کشور با حضور 6 استان کشور، 30 آبان و یک آذر 1397 به میزبانی اهواز در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار