نشست هماهنگی بیستمین دوره مانور سراسری زلزله آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا)- نشست هماهنگی بیستمین دوره مانور سراسری زلزله در آذربایجان غربی با حضور اعضای شورای ایمنی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی بیستمین دوره مانور سراسری زلزله آذربایجان غربی برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در رابطه با اجرای طرح های مختلف آماده سازی دانش آموزان گفت: مجموعه آموزش و پرورش به ویژه محیط مدرسه یکی از بهترین مکان ها برای تمرین و آمادگی جهت رویارویی با مشکلات و حوادث طبیعی و غیر مترقبه است.

قدرت اله قاسمی گفت : مانور سراسری زلزله نیز در قالب آموزه های تربیتی آموزش و پرورش توانایی و مهارت دانش آموزان را تقویت می کند . همچنین آمادگی ذهنی نیز مورد هدف متولیان امر در اجرای مانورهای مختلف می باشند.

وی به در نظر قرار دادن شرایط مدارس دراجرای طرح های آماده سازی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: مقتضیات و شرایط مدارس با سایر نهادها دستگاه ها متفاوت است و از همه اعضای شورای ایمنی انتظار مدنظر قرار دادن این شرایط را داریم.

حسین عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی استان نیز در این نشست گفت: مکاتبات لازم جهت اجرای خوب این طرح در مناطق صورت گرفته است و دستورالعمل اجرایی بیستمین مانور سراسری زلرله به مناطق و مدارس ارسال شده است.

آذرنیوتور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی نیز به آمادگی این مجموعه برای اجرای مانور اشاره کرد و اظهار داشت: حد عالی و ایده آل ها در دستورالعمل ارسالی در نظر گرفته شده که شاید بعضاً محلی از اعراب نداشته باشند. وی گفت: تأکید جمعیت هلال احمر بر اجرای برنامه های محله محور در موضوعات شرایط بحرانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار