چهارمین نمایشگاه بزرگ دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران از فردا آغاز می‌شود

تهران (پانا) - چهارمین نمایشگاه بزرگ دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران (مبلمان منزل، میز و صندلی و دکوراسیون داخلی) فردا با مشارکت تولیدکنندگان 28 استان از استان‌های کشور و با حضور مسولان اتاق اصناف ایران، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و همچنین روسای اتحادیه‌های مرتبط در محل نمایشگاهی تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آغار به کار می‌کند.

کد مطلب: ۸۷۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین نمایشگاه بزرگ دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران از فردا آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی چهارمین نمایشگاه بزرگ دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران، در این نمایشگاه بیش از یکصد و هفتاد شرکت و واحد تولیدی و همچنین دست‌اندرکاران صنعت مبلمان کشور از تهران و 28 استان از استان‌های کشور، نوین‌ترین تولیدات خود را با هدف عرضه با قیمت مناسب‌تر برای شهروندان به خصوص زوج‌های جوان و همچنین یافتن بازارهای جدید صادراتی ارائه و به نمایش می گذارند.

در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت بیش از شش هزار متر مربع برپا شده است،تولیدکنندگان بدونه واسطه جدیدترین تولیدات خود در حوزه مبلمان منزل، مبل راحتی و استیل، کالای خواب و دکوراسیون داخلی، کالاهایی چون صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز و صندلی، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری، سرویس خواب، کالای خواب و فرش دستباف را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

همه کالا ها و اجناس ارائه شده در چهارمین نمایشگاه بزرگ دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران با تخیف 20 تا 25 درصدی و همچنین بصورت اقساطی برای زوج ها جوان (با ارائه عقدنامه) به فروش می رسد.

چهارمین نمایشگاه بزرگ دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید مبلمان داخلی، تامین نیاز شهروندان با قیمت مناسب و بدون واسطه و همچنین توسعه صادرات به دیگر کشورها، برگزار شده است.

چهارمین نمایشگاه بزرگ دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران از فردا 28 آبان تا 2 آذر هر روز از ساعت 11 صبح تا 21 (9 شب) در مرکز نمایشگاهی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار