شورای عالی اطلاع رسانی فرهنگ تشکیل می شود

کرمانشاه (پانا) - مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تشکیل «شورای عالی اطلاع رسانی فرهنگ» برای سامان‌بخشی به حوزه‌های اطلاع رسانی مکتوب و مجازی و کارکرد مؤثر آن در امر فرهنگ بویژه در چهار چوبه های آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۱۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شورای عالی اطلاع رسانی فرهنگ تشکیل می شود

جلیل آهنگرنژاد ضرورت توجه ویژه به رسانه ها در پیشبرد امور مهم فرهنگی را یادآور شد و گفت: در دنیای امروز یکی از بهترین سرمایه ها برای توسعه‌ی فرهنگی، بهره‌مندی از رسانه‌های مؤثری است که با برنامه برای امور فرهنگی در تلاشند.

وی افزود: غفلت از ابزارهای نوین رسانه بویژه در فضاهای مجازی می تواند ضربات جبران ناپذیری داشته باشد و از سوی دیگر مواجهه‌ی آگاهانه با این امکانات می تواند مسیر دشوار آموزش و پرورش را هموار نماید.

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچنین بر عزم این اداره کل برای همگامی و همراهی با شیوه های نوین اطلاع رسانی تاکید کرد و ادامه داد: تصمیم بر این است که شورایی با حضور مؤثران رسانه هایی که بیش از هر چیز دغدغه‌ی فرهنگی دارند، تشکیل شود .

این فعال فرهنگی، رسانه‌ای در پایان گفت: امیدوارم تشکیل «شورای عالی اطلاع رسانی فرهنگ» همه‌ی ادارات فرهنگی استان را برای تعامل صحیح با رسانه مهیا سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار