همزمان با سفر هیات دولت به آذربایجان غربی:

عملیات اجرایی 15 کیلومتر از بزرگراه ارومیه - سرو آغاز می شود

ارومیه (پانا)- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه محور ارومیه - نازلو - سرو 50 کیلومتر طول دارد، گفت: 15 کیلومتر از این مسیر ترانزیتی مهم همزمان با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان کلنگ زنی می شود.

کد مطلب: ۸۷۱۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
عملیات اجرایی 15 کیلومتر از بزرگراه ارومیه - سرو آغاز می شود

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: این محور 50 کیلومتری در اتصال راه آهن ارومیه - مراغه به پایانه مرزی سرو و ترانزیت کالا و مسافر و حمل و نقل بین 2 کشور ایران و ترکیه اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: این بزرگراه به عنوان یکی از طرح های بزرگ و ملی محسوب می شود و نقش این بزرگراه در ترانزیت خارجی و اتصال مرکز کشور از طریق آزادراه تهران - تبریز - بزرگراه شهید کلانتری به گمرک سرو موجب شده تا اتمام این طرح در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 35 کیلومتر از بزرگراه ارومیه - سرو زیر بار ترافیک قرار دارد و با اجرای 15 کیلومتر باقی مانده، این بزرگراه به طور کامل احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: اعتبار اجرای این 15 کیلومتر بیش از 18 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مبارک قدم گفت: تعریض و بهسازی مسیر جاده ای خوی - قطور - رازی که مسیری مهم برای توسعه ترانزیت در راستای ارتقای روابط تجاری با شرق ترکیه است، نیز در سفر رییس جمهوری کلنگ زنی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار