شورا به یک فوریت معرفی ذی حساب دو رأی نداد

تهران (پانا) - یک فوریت لایحه شهرداری درباره معرفی حمید رضا خسروی به عنوان ذی‌حساب دو در شورای شهر تهران با ۱۱ رأی مخالف رد شد.

کد مطلب: ۸۷۱۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شورا به یک فوریت معرفی ذی حساب دو رأی نداد

در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره یک فوریت انتخاب ذی‌حساب دو تصمیم‌گیری شد.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران درباره استعفای دلفانی از اداره کل مالی و اموال شهرداری گفت: دلفانی از مجموعه دیگری یعنی وزارت صمت در شهرداری تهران مأمور بود. دلفانی به عنوان ذی‌حساب شهرداری بوده و بر همین اساس اعضای شورای شهر باید گزینه جایگزین او را انتخاب کنند.

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نیز درباره یک فوریت انتخاب ذی‌حساب دو گفت: شورای شهر، شهردار تهران را انتخاب کرده است و از سویی شهردار تهران ذی‌حساب شهرداری خواهد بود اما چون شهردار تهران فرصتی ندارد، ذی‌حساب دو را از طرف خود و با حکمی منصوب می‌کند.

عضو شورای شهر تهران افزود: در سال‌های گذشته، ذی‌حساب دو همان مدیرکل مالی بوده است، ولی لزوما قانون این امر را تعیین نکرده و انتخاب ذی‌حساب دو در اختیار شهردار تهران است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای حناچی، به عنوان شهردار تهران انتخاب شده اند و ذی‌حساب دو چندین سال مستقر خواهد بود پیشنهاد می‌کنم که یک هفته این فوریت عقب بیفتد تا با نظر آقای حناچی و با موافقت ایشان نامه ارسال شود و آقای حناچی را در عمل انجام شده، قرار ندهیم که ذی‌حساب دو را بدون نظر ایشان انتخاب کنیم.

لایحه یک فوریت معرفی مدیر کل امور مالی به عنوان ذی‌حساب دو شهرداری تهران به تصویب شورای شهر تهران نرسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار