در نشست صمیمی با جمعی از فرهنگیان استان مطرح شد:

همه برای تحول در آموزش و پرورش بسیج شوند

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ایمان و اراده قوی زمینه ساز ایجاد تحول است و برای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش خراسان جنوبی باید همه فرهنگیان، اولیای دانش آموزان و تمامی دستگاه های اجرایی بسیج شوند و کار جهادی نمایند.

کد مطلب: ۸۷۱۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
همه برای تحول در آموزش و پرورش بسیج شوند

محمد علی واقعی شب گذشته در دیدار با جمعی از فرهنگیان استان که در نمازخانه این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد:سند تحول بنیادین قانون اساسی نظام تعلیم و تربیت است که هدف آن تربیت انسان به معنای واقعی کلمه است.

وی، علت افزایش تحریم های ظالمانه توسط آمریکا و یکی از موارد آسیب زا در جامعه امروز را جدی نگرفتن فرهنگ اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی دانست و تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی با بهره گیری از هر نقطه احتلاف کوچکی برای رخنه در صف متحد و انقلابی مردم ایران استفاده می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر هوشیاری جامعه فرهنگی در مقابل تهدیدات و توطئه های دشمن در فضای مجازی تصریح کرد: در خصوص جامعه فرهنگیان نیز دشمن با بهره گیری از مباحث حقوقی و معیشتی سوء استفاده کرده و با راه اندازی کمپین های تحریم کلاس درس، به دنبال ارزیابی و درصد موفقیت خود در نفوذ و ایجاد اختلاف است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که حربه نخ نمای تفرقه بنداز و حکومت کن در جامعه فرهنگیان خراسان جنوبی جواب نمی دهد، ادامه داد: معلمین خراسان جنوبی شاید در شیوه عملکرد و اجرا انتقاداتی داشته باشند اما در اصول تعلیم و تربیت فرزندان این خطه همه یکدل و متحد هستند.

وی اضافه کرد: مهم ترین دغدغه معلمین استان و آنچه که باعث زجر جامعه فرهنگی می شود کم توجهی نهاد های معین به فرایند تعلیم و تربیت است.

واقعی، برجسته سازی نقاط ضعف بدون ارائه راهکار عملی برای بهبود آن و نادیده گرفتن نقاط قوت را از آفت های مخرب در نظام تعلیم و تربیت برشمرد و ابراز داشت: معلم در خراسان جنوبی محور هدایت و روشنگری است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به نقش مافیای کنکور در فراموشی زحمات معلمین، باز آموزی سند تحول بنیادین را نیاز ضروری فرهنگیان استان دانست و تأکید کرد: بنگاه داری آموزشی و تشکیل کلاس های خصوصی با مبالغ نجومی فرهنگ غلطی است که جز آسیب زدن به دانش آموزان و افزایش تنشهای روحی روانی در آن ها سود دیگری ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار