مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: اجرای سند تحول تکلیف آموزش و پرورش استان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اجرای سند تحول بنیادین، زیر نظام های آن و بومی سازی این زیر نظام ها مهم ترین تکلیف آموزش و پرورش خراسان جنوبی است.

کد مطلب: ۸۷۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: اجرای سند تحول تکلیف آموزش و پرورش استان

محمد علی واقعی، در شورای اداری که با حضور معاونین، روسای ادارات و کارشناسان در محل نمازخانه این اداره کل برگزار شد،اظهار کرد: آشنایی و عمل به مقررات، وظایف و تکالیف یکی از مولفه های اساسی حقوق شهروندی،زمینه افزایش بهره وری و ارتقای رضایتمندی عمومی است.

وی، با بیان این مطلب که برداشت های سلیقه ای از اسناد بالا دستی در فرایند تعلیم و تربیت اخلال ایجاد می کند، تصریح کرد: عادت به خمودگی، یکنواختی و روزمرگی آفت خطرناکی است که سلامت کاری، تعهد و پویایی را تهدید نموده و آدمی را از رسیدن به اهداف، برنامه ها و موفقیت ها باز می دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر پرهیز از اختلاط امور ستادی و اجرایی تأکید کرد و ادامه داد: نظارت بر روند اجرایی زیر نظام های سند تحول در خراسان جنوبی و دریافت به موقع گزارشات به تلاش های ما در اجرای سند سرعت بخشیده و به تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت کمک می کند.

واقعی با اشاره به تحرکات دشمن در فضای مجازی با هدف مسموم سازی فضا و اخلال در کار معلمان با ایجاد شبهه و جود نا امیدی اضافه کرد: فرهنگیان به ویژه کارکنان حوزه های ستادی باید با هوشیاری توطئه ها ی دشمنان و بدخواهان نظام را در فضای مجازی نقش بر آب کنند.

وی، با بیان این که فضای مجازی به جای اطلاع رسانی صحیح و درست به ابزاری در دست معاندان و بنگاه شایعه پراکنی تبدیل شده است، یاد آور شد: هدف دشمن از چنین اقداماتی غبارآلود ساختن فضای جامعه و به دنبال آن تحقق رویای خام براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای اداری آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تکریم ارباب رجوع و انجام وظیفه را ابتدایی ترین وظیفه یک کارمند دانست و ابراز داشت: همکاری، صمیمیت و وفاق در کنار انتقاد سازنده تسهیل کننده فعالیت ها و تلاش های کارکنان در فرایند نظام تعلیم و تربیت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار