افتتاحیه طرح استانی تحول سلامت دهان و دندان دانش آموزان ابتدایی در آموزش و پرورش ناحیه 6مشهد

مشهد (پانا)- طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی با هدف ارتقاء سلامت دهان و دندان به میزبانی ناحیه6 در فرهنگسرای مصلی نژاد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه طرح استانی تحول سلامت دهان و دندان دانش آموزان ابتدایی در آموزش و پرورش ناحیه  6مشهد

در این مراسم، قائم مقام معاون دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی، روسای مراکز بهداشت، معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، معاونان و کارشناس مسئولین ادارات آموزش و پرورش، مدیران و معاونین مدارس ابتدایی ناحیه6 و مراقبین سلامت این ناحیه حضور داشتند.

صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل از انسان سالم به عنوان محور توسعه یاد کرد. وی توجه به سلامت دهان و دندان دانش آموزان را نوعی سرمایه گذاری برای نسل های آینده دانست.

در ادامه جوانشیری، سرپرست اداره آموزش و پرورش این ناحیه6 گفت: مدرسه فضایی مناسب برای یادگیری، تفهیم و تبلیغ بوده و این امکان را می دهد تا با برنامه های مختلف، آموزش های بهداشتی لازم برای کیفیت بخشی به زندگی را به دانش آموزان بیاموزیم.

در پایان این مراسم طرح فلوراید تراپی برای دانش آموزان ابتدایی و پیشگیری از پوسیدگی دندان6 به صورت نمادین آغاز شد.همچنین نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان ناحیه در زمینه بهداشت دهان و دندان برپا گردید که مورد استقبال میهمانان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار