با عنوان شب خاطره؛

یادواره شهدای دانش آموز 30 آبان در تبریز برگزار می شود

تبریز(پانا)- یادواره شهدای دانش آموز در قالب شب خاطره با حضور دانش اموزان نواحی تبریز صبح روز30 آبان ماه در تالار معلم تبریز برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۱۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای دانش آموز 30 آبان در تبریز برگزار می شود

یعقوب فنائی گفت: یادواره شهدای دانش آموز با مشارکت حوزه هنری و آموزش و پرورش استان چهارشنبه مورخ 30 آبان ماه ساعت 5/9 صبح در تبریز برگزار می‌ شود.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان افزود: این مراسم در سالن اجتماعات تالار معلم تبریز و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان اجرا خواهد شد .

وی تصریح کرد: این مراسم همراه با خاطره گویی یادگاران هشت سال دفاع مقدس، پخش کلیپ و مسابقه دانش آموزی با نگاهی به جبهه سوسنگرد بمناسبت سالروز شکست حصر در قالب شب خاطره برگزار می شود.

آذربایجان شرقی یک هزار و 850 شهید دانش آموز دارد

عملیات آزادسازی سوسنگرد پس از فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که سوسنگرد تا فردا بایستی آزاد شود و تدبیر و مدیریت بی‌بدیل مقام معظم رهبری که آن زمان عضو شورای عالی دفاع بودند، انجام شد و با رشادت‌های شهید چمران و پایمردی رزمندگان سپاه، ارتش و نیروهای مردمی به پیروزی رسید.

گفتنی است جلسه هم افزایی این مراسم صبح امروز در اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مسئولین حوزه هنری آذربایجان شرقی تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار