طرح معرفت در راستای ساحت اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح معرفت در راستای ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۸۷۱۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح معرفت در راستای ساحت اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است

محمد پورداود در مراسم افتتاح طرح بزرگ معرفت 5 دانش آموزان استان که در مرکز یاوران حضرت مهدی (عج) شهر مقدس قم برگزار شد، با اشاره به مفهوم انتظار، اظهار کرد: انتظار کیفیتی روحی است که باعث به وجود آمدن حالت آمادگی انسان ها برای آنچه انتظار دارند، می شود که ضد آن یأس و ناامیدی است.

پورداود افزود: انتظار در فرهنگ مهدویت به معنای چشم به راه بودن برای ظهور واپسین ذخیره الهی و آماده شدن برای یاری ایشان در برپایی عدل و قسط در سراسر گیتی است.

وی گفت: اهتمام آموزه های اسلامی در بیان معنای انتظار و امید تا حدی است که از آن با بلندترین عنوان ها یاد نموده اند و ارزش های شگفت آوری برای آن ذکره کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه طرح معرفت را جزء موفق ترین برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت خواند و تصریح کرد: این طرح منطبق با ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است.

پورداود با بیان این که در طول 5 برنامه، بیش از 13 هزار دانش آموز از استان همدان به شهر مقدس قم اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: محبوبیت این برنامه در بین دانش آموزان بسیار زیاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار