طی حکمی؛

سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان شد + اسامی 14 سرپرست و استاندار جدید کشور

سمنان (پانا) - سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، پس از به نتیجه نرسیدن نشست هیئت دولت در انتخاب استاندار سمنان، به عنوان سرپرست جدید استانداری سمنان منصوب شد.

کد مطلب: ۸۷۱۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان شد + اسامی 14 سرپرست و استاندار جدید کشور

سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، به دنبال تصویب و اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، پس از اینکه نشست روز پنج شنبه هیئت وزیران در تهران برای انتخاب استاندار سمنان بی نتیجه ماند، شامگاه شنبه، حکم سرپرستی خود را از وزیر کشور دریافت کرده و جایگزین سیدشهاب الدین چاووشی استاندار بازنشسته سمنان شد.

ناجی ۱۰ ماه پیش با چاوشی به سمنان آمده بود.

اجرای قانون بازنشستگی باعث شد تا سید شهاب الدین چاوشی از ادامه راه به عنوان استاندار سمنان باز بماند، وی تنها ۱۱ ماه استاندار بود.

سعید ناجی که روابط نزدیکی با چاووشی استاندار بازنشسته سمنان داشت و در دوره معاونت سیاسی چاووشی بر استانداری تهران، فرمانداری شهریار را عهده دار بود با تلاش دکتر چاووشی به جای قنبری معاون سیاسی پیشین استانداری سمنان در زمان دکتر خباز شد.

فرمانداری شهرستان های شهریار و اسلامشهر و معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان از آخرین مسئولیت های سعید ناجی است.

سعید ناجی که در دوران استانداری چاووشی نیز از وی به عنوان استاندار دوم یاد می شد، از جمله مسئولان تحصیل کرده و مسلط استان است و روابط خوبی با رسانه ها دارد. ناجی بعد از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان همواره در گمانه زنی های به عنوان استاندار احتمالی چند استان و از جمله سمنان مطرح بود.

به گزارش پانا امروز علاوه بر انتصاب سرپرست استانداری سمنان سرپرست 10 استانداری دیگر کشور نیز منصوب شد تا هر 14 استانداری که استانداران آنها بازنشسته شده بود صاحب استاندار یا سرپرست شوند.

اسامی سرپرست‌های ۱۱ استانداری که به‌تازگی منصوب شده‌اند به شرح زیر است:

آذربایجان شرقی: جواد رحمتی

اصفهان: محمدعلی شجاعی

البرز: عزیزالله شهبازی

تهران: شکرالله حسن بیکی

خراسان جنوبی: مشیرالحق عابدی

خراسان شمالی: مجید پور عیسی

سمنان: سعید ناجی

قم: سیدمحمدرضا هاشمی

یزد: محمدعلی طالبی

خراسان رضوی: قربان میرزائی

فارس: رحمانی

گفتنی است: پیشتر استانداران استان های همدان، سیستان و بلوچستان، زنجان و کرمان معرفی شده بودند. همچنین قرار است در روزهای آتی استانداران پیشنهادی به هیأت دولت معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار