تهران پیشانی نظام تعلیم و تربیت

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهم این است که کار انسان برای خدا باشد ولو زمان آن کوتاه باشد. آموزش و پرورش یک سیستم است و کسی که این کشتی را پیش می برد افق های دوری را می بیند که دیگران به آن اشراف ندارند.

کد مطلب: ۸۷۱۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تهران پیشانی نظام تعلیم و تربیت

کاظمی با اشاره به اینکه ما دائما در معرض امتحانات الهی هستیم از نگاه مثبت باقری در خصوص انتصابات تشکر نمود و افزود: کار مدیریت در آموزش و پرورش بسیار سخت و پر مسئولیت است و کار مدیریت سنگین می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهم این است که کار انسان برای خدا باشد ولو زمان آن کوتاه باشد. آموزش و پرورش یک سیستم است و کسی که این کشتی را پیش می برد افق های دوری را می بیند که دیگران به آن اشراف ندارند.

وی باقری را معلمی مومن ، متدین ، انقلابی و کاردان قلمداد کرد که بخش های مختلف آموزش و پرورش را به خوبی تجربه کرده است و ادامه داد: تهران پیشانی نظام تعلیم و تربیت است و عملکرد آموزش و پرورش تهران زیر ذره بین های مختلف با نگاه های متفاوت است.

کاظمی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش امروز بیشترین توان و انرژی خود را صرف پیاده سازی سند تحول بنیادین می کند فولادوند را فردی شجاع ، ریسک پذیر، کاربلد و پای کار دانست و تصریح کرد کار در تهران با تمامی استانها متفاوت است.

وی ابراز امیدواری نمود تا فولادوند در سمت مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با استفاده از پتانسیل یک تیم منسجم و هماهنگ جلوه هایی از موفقیت را در آموزش و پرورش شهر تهران رقم بزند.

گفتنی است این مراسم با حضور کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی , محمدزاده مدیرکل دفتر وزارتی , مظاهری رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و شورای معاونین و مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر و شهرستان های استان تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار