لیگ ملت‌های اروپا؛ زور ایتالیا به پرتغال بدون رونالدو هم نرسید

شب تلخ خانگی برای ترکیه

تهران (پانا) –پرتغال در دیداری سرد از ایتالیا یک امتیاز را گرفت تا به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برسد.

کد مطلب: ۸۷۱۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ ملت‌های اروپا؛ زور ایتالیا به پرتغال بدون رونالدو هم نرسید

پنجمین هفته از لیگ ملت‌های اروپا با برگزاری 7 بازی به پایان رسید.

در حساس‌ترین بازی جدال تیم‌های ایتالیا و پرتغال در گروه سه دسته اول در ادامه غیبت‌های کریستیانو رونالدو با تساوی بدون گل به پایان رسید. نتیجه‌ای که باعث شد پرتغال بالاتر از ایتالیا در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی راهی نیمه نهایی شود.

اما در دسته دوم و در گروه دو، ترکیه و سوئد برای فرار از سقوط به مصاف هم رفتند. سوئدی‌ها با پیروزی یک بر صفر توانستند در دسته دوم بمانند و ترکیه را راهی دسته سه کنند.

در دسته سوم و گروه یک، جدال تیم‌های سه امتیازی آلبانی و اسکاتلند با برد قاطع 4 بر صفر اسکاتلند به پایان رسید تا شانس صعود برای این تیم زیاد شود.

حساس‌ترین بازی امشب دسته سوم در گروه چهار بود، جایی که دو تیم مدعی صعود صربستان و مونته‌نگرو در دیداری سیاسی مقابل هم قرار گرفتند. صرب‌ها این بازی را با برد 2 بر یک تمام کردند تا در یک قدمی صعود قرار بگیرند.

دیگر دیدار این گروه بین رومانی و تیم سقوط کرده لیتوانی با برد 3 بر صفر رومانی تمام شد.

در دسته چهار و در گروه سه مهم‌ترین بازی بین آذربایجان و جزایر فارو برای زنده نگه داشتن شانس صعود با برد 2 بر صفر آذربایجان به پایان رسید

مالت ته جدولی هم در دیدار با کوزوو صدرنشین گروه 5 بر صفر شکست خورد. نتایجی که در هفته آخر رقابت برای صعود را بین کوزوو و آذربایجان داغ خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار