مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

آموزش وپرورش درمانگاه همه دردهای جامعه است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آموزش وپرورش درمانگاه همه دردهای جامعه است و اگر بخواهیم بداخلاقی ها اصلاح شود و رفتارها بهتر شود باید برای آموزش و پرورش هزینه کنیم.

کد مطلب: ۸۷۱۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش وپرورش درمانگاه همه دردهای جامعه است

به گزارش به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، خیرالله رحمانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین که با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، معلمان و فرهنگیان در دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی قزوین برگزار شد، با بیان اینکه آنچه داریم مدیون خون شهداست و همواره قدردان آنها خواهیم بود، اظهار کرد: امروز شخصیت های بزرگی که در کشور هستند تربیت یافته نظام آموزش و پرورش هستند و هر چقدر این نظام تقویت شود شاهد انسانهای فرهیخته بیشتری خواهیم بود.

وی افزود: از تجربه مدیران سابق استفاده خواهیم کرد تا کارها بخوبی پیش برود، همچنان خود را معلم می دانم و برای اعتلای تعلیم و تربیت همه توان خود را بکار خواهم گرفت تا اینده سازان کشور بخوبی تربیت شوند و مدیرانی توانمند برای آینده کشور باشند.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: تعامل و همکاری بین دستگاههای اجرایی، استاندار، امام جمعهف فرهنگیان در سطح خوبی است و این سرمایه عظیم را برای تعالی آموزش و پرورش بکار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم بداخلاقی ها اصلاح شود و رفتارها بهتر شود باید برای آموزش و پرورش هزینه کنیم.

رحمانی یادآور شد: باید فضایی را در جامعه ایجاد کنیم تا از همه سلایق و دیدگاهها برای تعلیم و تربیت استفاده شود و در استان این رویکرد را عملی خواهیم کرد و تا با تعیین یک تیم کاری و تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از همه ظرفیتها به تعالی برسیم.

وی اظهار کرد: یک برنامه سه ساله با هدف ارتقای کیفیت آموزش و پرورش، تفویض اختیار به مدارس، تقویت مدیران توانمند، ایجاد تحرک با جوان گرایی، شایسته سالاری و استفاده از همه ظرفیتها بدون نگاه سیاسی از جمله برنامه هایی است که در اولویت قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار